Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMurad, Salim
dc.contributor.authorJanda, Kryštof
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:31Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:31Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44695
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za cíl vytvořit konkrétní výukovou lekci využitelnou v hodinách dějepisu a výchovy k občanství (ZSV) na druhém stupni základní školy a na střední škole, ve které se žáci za využití metod dramatické výchovy a projektové výuky seznámí s událostmi moderních československých dějin prostřednictvím životního příběhu Vladimíra Lutovského. Kromě vytvoření výukového materiálu se autor práce bude zabývat historickými aspekty tématu a tím, jakým způsobem se věnujeme dané historické éře v prostředí současného českého školství. Zároveň pojedná etické a hodnotové otázky spojené s výukou daného tématu. Další část práce se bude věnovat otázkám vhodného didaktického zpracování tématu a souvisejícím otázkám (věk žáků apod.). Autor téma zpracuje v podobě lekce připravené k využití v hodinách zmíněných předmětů.cze
dc.format68
dc.format68
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVladimír Lutovskýcze
dc.subjecttřetí odboj ve výucecze
dc.subject50. létacze
dc.subjectkomunistický režimcze
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectVladimír Lutovskýeng
dc.subjectthe third resistance in teachingeng
dc.subject1950´seng
dc.subjectcommunist régimeeng
dc.subjectinquiry-based educationeng
dc.titleVladimír Lutovský - uplatnění tématu "třetí odboj" ve výuce dějepisu a výchově k občanstvícze
dc.title.alternativeVladimír Lutovský - The application of teaching the third resistance in civics and historyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61486
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to present content of one lesson of history or civics at the second grade of primary schools and at high schools. The students using drama education and project teaching will learn about modern Czechoslovakia history through the life story of Vladimír Lutovský. Apart from educational content the author deals with historical aspects of this topic and how it is covered in nowadays Czech schooling. Ethical and value questions connected to teaching this topic are dealt with alongside this. Next part is dedicated to appropriate didactic processing of this topic and related questions (age of students, etc.). Author processes the topic into a plan for the lesson to be used in the mentioned subject.eng
dc.date.accepted2021-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMíčka, Roman


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam