Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorSchůtová, Eva
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:32Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:32Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44696
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá řečovou dovedností mluvení, jež byla identifikována učiteli jako tzv. kritické místo ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ v rámci fakultního projektu IPUP KA7 - Inovace přípravy učitelů pro praxi. Klíčovou aktivitou projektu byl akční výzkum, na němž je založena tato diplomová práce. Předmětem zkoumání je hledání příčin, proč je řečová dovednost mluvení problematickým místem ve výuce a jaká jsou možná řešení, která mohou být aplikována v praxi učiteli, již chtějí kvalitně rozvíjet mluvení u žáků ve svých hodinách angličtiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou, přičemž v teoretické části je prostor věnován nejprve vymezení tzv. kritických míst, dále je detailně okomentována řečová dovednost mluvení a je zde popsána úroveň toho, co by měl žák na 2. stupni základní školy v rámci mluvení zvládnout. V empirické části je popsána metodologie výzkumu a jsou zde reflektována zjištěná data z akčního výzkumu spolu s poznatky odborníků z teoretické literatury. Výsledkem práce jsou doporučení týkající se výuky mluvení, jež mohou být implementována do praxe.cze
dc.format77 stran
dc.format77 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKurikulumcze
dc.subjectkritické místo kurikulacze
dc.subjectřečová dovednost mluvenícze
dc.subjectakční výzkumcze
dc.subjectSERRcze
dc.subjectRVP ZV.cze
dc.subjectCurriculumeng
dc.subjectcritical issues in curriculumeng
dc.subjectspeaking skillseng
dc.subjectaction researcheng
dc.subjectCEFReng
dc.subjectFramework Educational Programme.eng
dc.titleŘečová dovednost mluvení jako kritické místo ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeSpeaking as a critical issue in teaching of English in the lower secondary school curriculumeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61532
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis examines speaking skills, which have been identified as a critical issue in teaching English in the lower secondary school curriculum by teachers within the faculty project IPUP KA7 - The Innovation of teacher training. The key activity of the project was action research, which forms the basis of this thesis. The research focused on finding reasons why speaking skills represent a critical issue in the curriculum. At the same time, the aim is to offer possible solutions which can be applied by teachers through teaching techniques to help pupils develop speaking skills in English lessons. The thesis comprises of a theoretical and a practical part. The theoretical part identifies the critical issues, examines the topic of speaking skills in great detail and describes which speaking skills should be mastered by pupils at the lower secondary school. The empirical part describes the methodology of the research and examines the data from the action research as well as theoretical assumptions from studies pertaining to this field of study. The thesis presents recommendations for teaching speaking skills that can be implemented in the classroom.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJCn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam