dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Schůtová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:06:32Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:06:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44696 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá řečovou dovedností mluvení, jež byla identifikována učiteli jako tzv. kritické místo ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ v rámci fakultního projektu IPUP KA7 - Inovace přípravy učitelů pro praxi. Klíčovou aktivitou projektu byl akční výzkum, na němž je založena tato diplomová práce. Předmětem zkoumání je hledání příčin, proč je řečová dovednost mluvení problematickým místem ve výuce a jaká jsou možná řešení, která mohou být aplikována v praxi učiteli, již chtějí kvalitně rozvíjet mluvení u žáků ve svých hodinách angličtiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou, přičemž v teoretické části je prostor věnován nejprve vymezení tzv. kritických míst, dále je detailně okomentována řečová dovednost mluvení a je zde popsána úroveň toho, co by měl žák na 2. stupni základní školy v rámci mluvení zvládnout. V empirické části je popsána metodologie výzkumu a jsou zde reflektována zjištěná data z akčního výzkumu spolu s poznatky odborníků z teoretické literatury. Výsledkem práce jsou doporučení týkající se výuky mluvení, jež mohou být implementována do praxe. | cze |
dc.format | 77 stran | |
dc.format | 77 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kurikulum | cze |
dc.subject | kritické místo kurikula | cze |
dc.subject | řečová dovednost mluvení | cze |
dc.subject | akční výzkum | cze |
dc.subject | SERR | cze |
dc.subject | RVP ZV. | cze |
dc.subject | Curriculum | eng |
dc.subject | critical issues in curriculum | eng |
dc.subject | speaking skills | eng |
dc.subject | action research | eng |
dc.subject | CEFR | eng |
dc.subject | Framework Educational Programme. | eng |
dc.title | Řečová dovednost mluvení jako kritické místo ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Speaking as a critical issue in teaching of English in the lower secondary school curriculum | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 61532 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis examines speaking skills, which have been identified as a critical issue in teaching English in the lower secondary school curriculum by teachers within the faculty project IPUP KA7 - The Innovation of teacher training. The key activity of the project was action research, which forms the basis of this thesis. The research focused on finding reasons why speaking skills represent a critical issue in the curriculum. At the same time, the aim is to offer possible solutions which can be applied by teachers through teaching techniques to help pupils develop speaking skills in English lessons. The thesis comprises of a theoretical and a practical part. The theoretical part identifies the critical issues, examines the topic of speaking skills in great detail and describes which speaking skills should be mastered by pupils at the lower secondary school. The empirical part describes the methodology of the research and examines the data from the action research as well as theoretical assumptions from studies pertaining to this field of study. The thesis presents recommendations for teaching speaking skills that can be implemented in the classroom. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJCn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |