Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHynek, Jan
dc.contributor.authorHanzalová, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:33Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:33Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44697
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší problematiku nevhodného chování učitele vůči žákům. Jejím cílem je tuto problematiku hlouběji prozkoumat, odhalit příčiny učitelova nevhodného chování a zaměřit se také na jeho možné dopady na žáky. Vyhodnocení probíhalo na základě smíšeného výzkumného šetření. Pro kvantitativní část výzkumu je uplatněna metoda dotazníkového šetření, pro kvalitativní výzkumnou část je použita metoda rozhovoru. Výsledky ukazují míru výskytu nevhodného chování učitele, konkrétní a podrobné zkušenosti žáků s nevhodným chováním učitele a dopad takového chování na žáka, ať už se jedná o dopad krátkodobý, nebo dlouhodobý.cze
dc.format57 s. (95 390)
dc.format57 s. (95 390)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNevhodné chování učitelecze
dc.subjectpříčiny nevhodného chovánícze
dc.subjectdidaktogeniecze
dc.subjectkauzální atribucecze
dc.subjectself-efficacycze
dc.subjectinterakční chovánícze
dc.subjectučitelova moc nad žákemcze
dc.subjectInappropriate teacher's behavioureng
dc.subjectcauses of inappropriate behavioureng
dc.subjectdidactogenyeng
dc.subjectcausal attributioneng
dc.subjectself-efficacyeng
dc.subjectinteractional behavioureng
dc.subjectteacher´s power over pupileng
dc.titleNevhodné chování učitele vůči žákůmcze
dc.title.alternativeTeacher´s misbehaviour towards pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61623
dc.description.abstract-translatedThis thesis addresses the issue of teacher's misbehaviour towards pupils. It aims to explore this issue in-depth, uncover the causes of teacher's misbehaviour and also focus on its possible effects on pupils. The evaluation was based on a mixed-methods survey. For the quantitative part of the research, the questionnaire survey method is applied, and for the qualitative research part, the interview method is used. The results show the extent to which inappropriate teacher behaviour occurs, the specific and detailed experiences of pupils with inappropriate teacher's behaviour and the impact of such behaviour on pupils, whether the impact is short-term or long-term.eng
dc.date.accepted2021-05-13
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam