dc.contributor.advisor | Hynek, Jan | |
dc.contributor.author | Hanzalová, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:06:33Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:06:33Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44697 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce řeší problematiku nevhodného chování učitele vůči žákům. Jejím cílem je tuto problematiku hlouběji prozkoumat, odhalit příčiny učitelova nevhodného chování a zaměřit se také na jeho možné dopady na žáky. Vyhodnocení probíhalo na základě smíšeného výzkumného šetření. Pro kvantitativní část výzkumu je uplatněna metoda dotazníkového šetření, pro kvalitativní výzkumnou část je použita metoda rozhovoru. Výsledky ukazují míru výskytu nevhodného chování učitele, konkrétní a podrobné zkušenosti žáků s nevhodným chováním učitele a dopad takového chování na žáka, ať už se jedná o dopad krátkodobý, nebo dlouhodobý. | cze |
dc.format | 57 s. (95 390) | |
dc.format | 57 s. (95 390) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Nevhodné chování učitele | cze |
dc.subject | příčiny nevhodného chování | cze |
dc.subject | didaktogenie | cze |
dc.subject | kauzální atribuce | cze |
dc.subject | self-efficacy | cze |
dc.subject | interakční chování | cze |
dc.subject | učitelova moc nad žákem | cze |
dc.subject | Inappropriate teacher's behaviour | eng |
dc.subject | causes of inappropriate behaviour | eng |
dc.subject | didactogeny | eng |
dc.subject | causal attribution | eng |
dc.subject | self-efficacy | eng |
dc.subject | interactional behaviour | eng |
dc.subject | teacher´s power over pupil | eng |
dc.title | Nevhodné chování učitele vůči žákům | cze |
dc.title.alternative | Teacher´s misbehaviour towards pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 61623 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis addresses the issue of teacher's misbehaviour towards pupils. It aims to explore this issue in-depth, uncover the causes of teacher's misbehaviour and also focus on its possible effects on pupils. The evaluation was based on a mixed-methods survey. For the quantitative part of the research, the questionnaire survey method is applied, and for the qualitative research part, the interview method is used. The results show the extent to which inappropriate teacher behaviour occurs, the specific and detailed experiences of pupils with inappropriate teacher's behaviour and the impact of such behaviour on pupils, whether the impact is short-term or long-term. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-13 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vítečková, Miluše | |