Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebeš, Marek
dc.contributor.authorRanglová, Karolína
dc.date.accessioned2024-03-12T10:06:52Z
dc.date.available2024-03-12T10:06:52Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44709
dc.description.abstractTato diplomová práce s názvem Reklamní gramotnost, teoretický koncept a didaktická aplikace pojednává nejen o pojmech reklama a reklamní gramotnost jako takových, ale zaměřuje se i na reklamní gramotnost konkrétněji u dětí a možnosti rozvoje této, pro život velmi důležité, gramotnosti. Část práce pojednává o funkci reklamy, vlivech reklamy, historii reklamy a psychologii reklamy. Důležitou součástí je také část o reklamní gramotnosti a jejích složkách a možnostech jejího rozvoje. V praktické části tato práce předkládá návrh aktivit do školní výuky formou vzorových příprav, které povedou k rozvoji reklamní gramotnosti u žáků.cze
dc.format74 s. 144 321 znaků.
dc.format74 s. 144 321 znaků.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreklamacze
dc.subjectreklamní gramotnostcze
dc.subjectděticze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectadvertising literacyeng
dc.subjectchildreneng
dc.subjecteducationeng
dc.titleReklamní gramotnost. Teoretický koncept a didaktická aplikace.cze
dc.title.alternativeAdvertising literacy. Theoretical concept and didactic application.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63167
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis which is called Advertising literacy, theoretical concept and didactic application deals not only with the concepts of advertising and advertising literacy as such, but also focuses on advertising literacy more specifically for children and the possibility of developing this, very important, literacy. One part of this work deals with the function of advertising, the effects of advertising, the history of advertising and the psychology of advertising. An important part is also a section on advertising literacy and its components and possibilities for its development. In the practical part, this work presents proposals of activities, which can be used at schools´ education that will lead to the development of advertising literacy of students.eng
dc.date.accepted2021-09-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePavličíková, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam