Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaderná, Eva
dc.contributor.authorHuterová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:20:36Z
dc.date.available2021-11-22T12:20:36Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4470
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou destinačního managementu v turistickém regionu Střední Morava. Tento systém řízení, který v západních evropských zemích funguje více než 50 let, se v České republice začíná postupně také uplatňovat. Cílem diplomové práce bylo analyzovat aktivity organizace destinačního managementu Střední Morava - Sdružení cestovního ruchu. Na základě zhodnocení navrhnout případné změny tak, aby z destinace Střední Morava vznikla silná konkurenčně schopná jednotka založená na kooperaci a koordinaci zainteresovaných subjektů cestovního ruchu.cze
dc.format74 s., 6 s. příloh
dc.format74 s., 6 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDestinacecze
dc.subjectmanagement destinacecze
dc.subjectmarketing destinacecze
dc.subjectorganizace destinačního managementucze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectkoordinacecze
dc.subjectřízení cestovního ruchu v destinacicze
dc.subjectaktivity organizace destinačního managementu.cze
dc.subjectDestinationeng
dc.subjectdestination managingeng
dc.subjectdestination marketingeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectcoordinationeng
dc.subjectmanaging tourism in destinationeng
dc.subjectdestination managements activities.eng
dc.titleDestinační management v regionu Střední Moravacze
dc.title.alternativeThe destination management in the region Central Moraviaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12362
dc.description.abstract-translatedThe thesis is dealing with destination management as a new incoming trend of managing the development of tourism in a region. The new way of management is working in the western countries for more than fifty years, but in the Czech Republic it is still at the beginning of the implementation. The aim of the thesis is to analyse the activities of the destination management organisation Střední Morava - Sdružení cestovního ruchu and based on the evaluation of the activities I will suggest possible changes so that the Stredni Morava destination can become a strong competitive complex based on cooperation and coordination of all interested tourist subjects.eng
dc.date.accepted2009-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam