Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStaněk, Michal
dc.contributor.authorPelikán, Aleš
dc.date.accessioned2024-03-12T10:07:16Z
dc.date.available2024-03-12T10:07:16Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44720
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je zjistit kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu. Práce definuje kritická místa na základě kritérií, která vymezují kvalitu výuky. V práci definujeme postavení socio-ekonomického zeměpisu v RVP a ŠVP. Dále práce ukotvuje konkrétní socio-ekonomická témata do ročníků ZŠ a nižších stupňů víceletých gymnázií. Toto učivo odpovídá 6. a 9. ročníku ZŠ a odpovídajícím ročníkům víceletých gymnázií. Na základě výsledků dotazníkového šetření se ukázala kritická místa a jejich možné příčiny. Dotazník byl položen jak učitelům, tak žákům. Možné příčiny kritických míst autor popíše a rozebere v kontextu vyučovacích hodin. Na základě těchto zjištění autor navrhne vhodné didaktické kazuistiky včetně výukových forem a organizačních metod na odstranění zjištěných kritických míst. Navrhované kazuistiky mohou sloužit jako podklad pro výuku socio-ekonomického zeměpisu.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkritické místocze
dc.subjectsocio-ekonomický zeměpiscze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectžákcze
dc.subjectcritical pointeng
dc.subjectsocio-economic geographyeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectstudenteng
dc.titleKritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnáziícze
dc.title.alternativeCritical points of socio-economic geography teaching at secondary schools and lower level of grammar schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63560
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this diploma thesis is to identify critical points of socio-economic geography teaching. The critical points are defined by criteria of teaching aspects. This thesis shows the position of socio-economic geography in the FEP and SEP. Furthermore, the thesis recommends each of socio-ecomomic topics into secondary schools and the same aged students attending grammar schools. That means students from 6th and 9th class of secondary schools. According to results of the research, the critical points are showed up. The answer are colected from teachers and students too. We try to analyze these aspects as well as find out its causes. Based on these facts, we will try to suggest appropriate didactic cases including teaching forms and methods to eliminate possible critical points. Theses didactic cases can be used by any teachers, who feel uncomfortable in teaching socio-economic geography.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-TVSncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVančura, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam