dc.contributor.advisor | Andrášová, Hana | |
dc.contributor.author | Šimečková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:07:29Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:07:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44724 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce reaguje na nově vzniklou potřebu distanční výuky v době
koronavirové krize.
V teoretické části jsou prezentována specifika distanční výuky cizích jazyků, přičemž
zároveň byly provedeny rešerše odborných textů a závěrečných zpráv ČŠI k distanční
výuce němčiny a dále je podán přehled o počítačových aplikacích, které mají učitelé
cizích jazyků k dispozici k přípravě vlastní výuky.
Hlavní důraz je kladen na empirickou část práce. V ní je velmi detailně analyzována
učebnici Team Deutsch včetně všech materiálů, které jsou k dispozici online, a to
zejména z hlediska možností jejich využití v distanční výuce. Selektivně, na základě
vlastní metodologie, jsou vybrány vhodné texty a vhodná cvičení, na tomto základě je
navrhnut konkrétní postup při práci s nimi ve výuce. Tyto materiály jsou testovány,
monitorovány a vyhodnocovány na základě evaluačních formulářů. Na základě
získaných poznatků a za využití specifického softwaru a vybraných počítačových
aplikací jsou navrhnuty vlastní texty a cvičení vhodné pro distanční výuku němčiny a
jejich použití je ověřeno ve vlastní pedagogické praxi. | cze |
dc.format | 86 s. (109 431 znaků) | |
dc.format | 86 s. (109 431 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | distanční výuka | cze |
dc.subject | cizí jazyk | cze |
dc.subject | výukové programy | cze |
dc.subject | analýza učebnice | cze |
dc.subject | distance learning | eng |
dc.subject | foreign language | eng |
dc.subject | tutorials | eng |
dc.subject | textbook analysis | eng |
dc.title | Distanční výuka v hodinách německého jazyka | cze |
dc.title.alternative | Distance learning in German language lessons | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 63815 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis responds to the newly emerging need for distance learning during
the coronavirus crisis.
The theoretical part presents the specifics of distance learning of foreign languages,
while searches of professional texts and final reports of CSI for distance learning of
German and an overview of computer applications that foreign language teachers have
available to prepare their own teaching.
The main emphasis is on the empirical part of the work. It analyzes the Team Deutsch
textbook in great detail, including all materials available online, especially in terms of
the possibilities of their use in distance learning. Selectively, on the basis of own
methodology, suitable texts and suitable exercises are selected, on this basis a specific
procedure for working with them in teaching is proposed. These materials are tested,
monitored and evaluated on the basis of evaluation forms. Based on the acquired
knowledge and using specific software and selected computer applications, own texts
and exercises suitable for distance learning of German are designed and their use is
verified in our own pedagogical practice. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |