Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAndrášová, Hana
dc.contributor.authorŠimečková, Anna
dc.date.accessioned2024-03-12T10:07:29Z
dc.date.available2024-03-12T10:07:29Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44724
dc.description.abstractTato diplomová práce reaguje na nově vzniklou potřebu distanční výuky v době koronavirové krize. V teoretické části jsou prezentována specifika distanční výuky cizích jazyků, přičemž zároveň byly provedeny rešerše odborných textů a závěrečných zpráv ČŠI k distanční výuce němčiny a dále je podán přehled o počítačových aplikacích, které mají učitelé cizích jazyků k dispozici k přípravě vlastní výuky. Hlavní důraz je kladen na empirickou část práce. V ní je velmi detailně analyzována učebnici Team Deutsch včetně všech materiálů, které jsou k dispozici online, a to zejména z hlediska možností jejich využití v distanční výuce. Selektivně, na základě vlastní metodologie, jsou vybrány vhodné texty a vhodná cvičení, na tomto základě je navrhnut konkrétní postup při práci s nimi ve výuce. Tyto materiály jsou testovány, monitorovány a vyhodnocovány na základě evaluačních formulářů. Na základě získaných poznatků a za využití specifického softwaru a vybraných počítačových aplikací jsou navrhnuty vlastní texty a cvičení vhodné pro distanční výuku němčiny a jejich použití je ověřeno ve vlastní pedagogické praxi.cze
dc.format86 s. (109 431 znaků)
dc.format86 s. (109 431 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjectcizí jazykcze
dc.subjectvýukové programycze
dc.subjectanalýza učebnicecze
dc.subjectdistance learningeng
dc.subjectforeign languageeng
dc.subjecttutorialseng
dc.subjecttextbook analysiseng
dc.titleDistanční výuka v hodinách německého jazykacze
dc.title.alternativeDistance learning in German language lessonseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63815
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis responds to the newly emerging need for distance learning during the coronavirus crisis. The theoretical part presents the specifics of distance learning of foreign languages, while searches of professional texts and final reports of CSI for distance learning of German and an overview of computer applications that foreign language teachers have available to prepare their own teaching. The main emphasis is on the empirical part of the work. It analyzes the Team Deutsch textbook in great detail, including all materials available online, especially in terms of the possibilities of their use in distance learning. Selectively, on the basis of own methodology, suitable texts and suitable exercises are selected, on this basis a specific procedure for working with them in teaching is proposed. These materials are tested, monitored and evaluated on the basis of evaluation forms. Based on the acquired knowledge and using specific software and selected computer applications, own texts and exercises suitable for distance learning of German are designed and their use is verified in our own pedagogical practice.eng
dc.date.accepted2021-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-NJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam