dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Tichá, Marika | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T10:07:30Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T10:07:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44725 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá interakcí mezi předměty matematika a zeměpis ve výuce na základní škole. Teoretická část se zaměřuje na představení dokumentu Rámcový
vzdělávací program a ukotvuje předměty matematiku a zeměpis. Následně popisuje
využití těchto dvou předmětů v rámci mezipředmětových vztahů. Druhá část teorie
zpracovává metody výuky na základní škole, mezi nimi i integrovanou výuku. Praktická část je tvořena šesti různými aktivitami do hodin matematiky či zeměpisu. Každá z těchto příprav obsahuje metodický list, popis aktivity, zhodnocení a osobní zkušenosti
s aktivitou. Součásti čtyř aktivit jsou pracovní listy. | cze |
dc.format | 68 s. (75 237) | |
dc.format | 68 s. (75 237) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mezipředmětové vazby | cze |
dc.subject | integrovaná výuka | cze |
dc.subject | matematika | cze |
dc.subject | geografie | cze |
dc.subject | pracovní list | cze |
dc.subject | interdisciplinary subjects | eng |
dc.subject | integrated teaching | eng |
dc.subject | mathematics | eng |
dc.subject | geography | eng |
dc.subject | worksheet | eng |
dc.title | Integrovaná výuka matematiky a zeměpisu | cze |
dc.title.alternative | Integrated teaching of mathematics and geography | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 64048 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the interaction between the subjects of mathematics and geography in primary school education. The theoretical part focuses on the presentation of the document Framework Educational Program and anchors the subjects of mathematics and geography. It then describes the use of these two subjects in interdisciplinary relationships. The second part of the theory deals with teaching methods in primary school, including integrated teaching. The practical part consists of six different activities for mathematics or geography lessons. Each of these preparations
contains a methodological sheet, a description of the activity, an evaluation and personal experience with the activity. The four activities include worksheets. | eng |
dc.date.accepted | 2021-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-Zn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Petrášková, Vladimíra | |