Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorTichá, Marika
dc.date.accessioned2024-03-12T10:07:30Z
dc.date.available2024-03-12T10:07:30Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44725
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá interakcí mezi předměty matematika a zeměpis ve výuce na základní škole. Teoretická část se zaměřuje na představení dokumentu Rámcový vzdělávací program a ukotvuje předměty matematiku a zeměpis. Následně popisuje využití těchto dvou předmětů v rámci mezipředmětových vztahů. Druhá část teorie zpracovává metody výuky na základní škole, mezi nimi i integrovanou výuku. Praktická část je tvořena šesti různými aktivitami do hodin matematiky či zeměpisu. Každá z těchto příprav obsahuje metodický list, popis aktivity, zhodnocení a osobní zkušenosti s aktivitou. Součásti čtyř aktivit jsou pracovní listy.cze
dc.format68 s. (75 237)
dc.format68 s. (75 237)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmezipředmětové vazbycze
dc.subjectintegrovaná výukacze
dc.subjectmatematikacze
dc.subjectgeografiecze
dc.subjectpracovní listcze
dc.subjectinterdisciplinary subjectseng
dc.subjectintegrated teachingeng
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectgeographyeng
dc.subjectworksheeteng
dc.titleIntegrovaná výuka matematiky a zeměpisucze
dc.title.alternativeIntegrated teaching of mathematics and geographyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag64048
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the interaction between the subjects of mathematics and geography in primary school education. The theoretical part focuses on the presentation of the document Framework Educational Program and anchors the subjects of mathematics and geography. It then describes the use of these two subjects in interdisciplinary relationships. The second part of the theory deals with teaching methods in primary school, including integrated teaching. The practical part consists of six different activities for mathematics or geography lessons. Each of these preparations contains a methodological sheet, a description of the activity, an evaluation and personal experience with the activity. The four activities include worksheets.eng
dc.date.accepted2021-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Zncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePetrášková, Vladimíra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam