Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJuráň, Josef
dc.contributor.authorBřezina, Petr
dc.date.accessioned2024-03-12T11:35:35Z
dc.date.available2024-03-12T11:35:35Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44820
dc.description.abstractTato práce se věnuje tématu středoškolské badatelsky orientované výuky (BOV) se zaměřením na fykologii. V rámci výzkumu byla zjišťována vybavenost školních laboratoří, proveditelnost BOV a postoj učitelů k tomuto přístupu. Bylo vytvořeno pět badatelsky orientovaných úloh, spolu s metodickými poznámkami a návrhy pro vyučující. V práci byly diskutovány problémy s obecnou výukou fykologie a zaváděním BOV do českého vzdělávacího systému.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectsinicecze
dc.subjectřasycze
dc.subjectúlohycze
dc.subjectstudijní materiálycze
dc.subjectbiologiecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectinquiry-based learningeng
dc.subjectCyanobacteriaeng
dc.subjectAlgaeeng
dc.subjectexerciseseng
dc.subjectstudy materialseng
dc.subjectbiologyeng
dc.subjectteachingeng
dc.titleBadatelsky orientovaná výuka k tématu sinic a řascze
dc.title.alternativeInquiry-based learning of Cyanobacteria and Algaeeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62939
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with subject of high school inquiry-based learning (IBL) with focus on phycology. A research of schools' lab equipment, feasibility of IBL and attitude of teachers towards this approach was made. Five inquiry-based exercises were assembled, along with methodical notes and suggestions for teachers. The issues with general phycology teaching and implementing IBL in Czech education system were discussed.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBiologie-Matematikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programBiologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKaštovský, Jan
dc.description.defence<p><span>Obhajoba proběhla distančně prostřednictvím MS Teams, obhajoby se zúčastnilo&nbsp;7 členů komise. Pro hlasování byl využit nástroj Google forms.<span></span></span></p> <p><span>Dále uchazeč reagoval na dotazy&nbsp;členů komise (řasová společenstva a klimax, pracovní listy -&nbsp; lišejníky, úloha Zhluboka dýchat - jak se liší respirace v jednotlivých indikátorech).<span></span></span></p>cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam