dc.contributor.advisor | Juráň, Josef | |
dc.contributor.author | Březina, Petr | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T11:35:35Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T11:35:35Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44820 | |
dc.description.abstract | Tato práce se věnuje tématu středoškolské badatelsky orientované výuky (BOV) se zaměřením na fykologii. V rámci výzkumu byla zjišťována vybavenost školních laboratoří, proveditelnost BOV a postoj učitelů k tomuto přístupu. Bylo vytvořeno pět badatelsky orientovaných úloh, spolu s metodickými poznámkami a návrhy pro vyučující. V práci byly diskutovány problémy s obecnou výukou fykologie a zaváděním BOV do českého vzdělávacího systému. | cze |
dc.format | 63 s. | |
dc.format | 63 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | sinice | cze |
dc.subject | řasy | cze |
dc.subject | úlohy | cze |
dc.subject | studijní materiály | cze |
dc.subject | biologie | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | inquiry-based learning | eng |
dc.subject | Cyanobacteria | eng |
dc.subject | Algae | eng |
dc.subject | exercises | eng |
dc.subject | study materials | eng |
dc.subject | biology | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.title | Badatelsky orientovaná výuka k tématu sinic a řas | cze |
dc.title.alternative | Inquiry-based learning of Cyanobacteria and Algae | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 62939 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with subject of high school inquiry-based learning (IBL) with focus on phycology. A research of schools' lab equipment, feasibility of IBL and attitude of teachers towards this approach was made. Five inquiry-based exercises were assembled, along with methodical notes and suggestions for teachers. The issues with general phycology teaching and implementing IBL in Czech education system were discussed. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-25 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Biologie-Matematika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Biologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaštovský, Jan | |
dc.description.defence | <p><span>Obhajoba proběhla distančně prostřednictvím MS Teams, obhajoby se zúčastnilo 7 členů komise. Pro hlasování byl využit nástroj Google forms.<span></span></span></p>
<p><span>Dále uchazeč reagoval na dotazy členů komise (řasová společenstva a klimax, pracovní listy - lišejníky, úloha Zhluboka dýchat - jak se liší respirace v jednotlivých indikátorech).<span></span></span></p> | cze |