Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorKřížová, Edita
dc.date.accessioned2021-11-22T12:21:07Z
dc.date.available2021-11-22T12:21:07Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4501
dc.description.abstractCílem diplomové práce na téma "Analýza chování spotřebitele v segmentu privátních značek" bylo na jedné straně seznámení s nabídkou privátních značek u vybraných obchodních řetězců na českém trhu, na druhé straně provedení analýzy chování českého spotřebitele při nabídce a poptávce po těchto značkách. Následně se kladlo za cíl i navrhnout určitá opatření či změny v této oblasti. První část práce je věnována teoretickému vymezení pojmů značky, privátní značky, výzkumu trhu a chování spotřebitele. V další části práce je charakterizován vývoj obchodu a vztahu obchodníků a výrobců k privátní značce. Rovněž je zde představeno TOP 10 obchodních řetězců v České republice a analyzovány vlastní značky. V praktické části práce jsou rozebrána data získané z dotazníkového šetření.cze
dc.format75 s., 23 s. obr. příloh
dc.format75 s., 23 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectznačkacze
dc.subjectprivátní značkacze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectbudování značkycze
dc.subjectimagecze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectchování spotřebitelecze
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectbrandeng
dc.subjectprivate labeleng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectresearcheng
dc.subjectbrand buildingeng
dc.subjectimageeng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectconsumer´s behavioureng
dc.subjectretailerseng
dc.titleAnalýza chování spotřebitele v segmentu privátních značekcze
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Segment of Private Labelseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag8986
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the topic "Analysis of consumer behavior in the segment of private labels". Its main aim was to make an analysis of the Czech market with goods called "private label". Introductory part of the thesis contains a survey of theoretical knowledge from the sphere of marks, private labels, market research and consumer’s behavior. The second part deals with detailed description and analysis of the private labels’ offer, an on-line research of consumers detecting consumer´s behaviour. In the final part of this thesis there are proposed certain steps pointing at the optimal and best solution for winning and afterwards keeping their consumer.eng
dc.date.accepted2009-06-09
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam