Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNovacká, Ludmila
dc.contributor.authorŽížalová, Hana
dc.date.accessioned2021-11-22T12:21:10Z
dc.date.available2021-11-22T12:21:10Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4504
dc.description.abstractTato práce se zabývá výskytem multinacionálních společností v letecké dopravě respektive rozborem leteckých strategických aliancí z hlediska jejich multinacionálního charakteru.Cílem práce je provedení analýzy dvou multinacionálních leteckých společností z různých leteckých aliancí a jejich následné porovnání na základě služeb poskytovaných zákazníkům. Pro práci byly vybrány dvě letecké společnosti světového významu a zároveň také zakládající členové dvou různých aliancí, francouzská Air France a německá Lufthansa.cze
dc.format74 s., 4 s. obr. příloh.
dc.format74 s., 4 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMultinacionální společnostcze
dc.subjectstrategická aliancecze
dc.subjectglobaliazcecze
dc.subjectinternacionalizacecze
dc.subjectkonsolidacecze
dc.subjectfúzecze
dc.subjectkooperacecze
dc.subjectnízkonákladové letecké společnosti.cze
dc.subjectMultinational companyeng
dc.subjectstrategic airline allianceeng
dc.subjectglobalizationeng
dc.subjectconsolidationeng
dc.subjectmergereng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectlow-cost airline.eng
dc.titleMultinacionální společnosti v letecké dopravěcze
dc.title.alternativeMultinational companies in air transporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9116
dc.description.abstract-translatedThis work ''Multinational companies in air transport“ is focused on existence of multinational companies in segment of public air transport. The work is focused on appearance of multinational companies in the air transport or more precisely on analysis of strategic airline alliances in term of its multinational character. Analysis of two multinational airlines, members of two different strategic airline alliances and their confrontation on the basis of services provided to customers is the principal aim of this work. Two airlines of world signification and establishing members of two different alliances, French Air France and German Lufthansa, were chosen for this work. These two airlines were advises in three fields: destination offer, fleet and general services provided to customers.eng
dc.date.accepted2009-06-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam