Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJarolímová, Jana
dc.contributor.authorKubínová, Eva
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:44Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:44Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45060
dc.description.abstractPráce se zabývá očekáváním rodičů žáků dechového oddělení základních uměleckých škol a očekávanými výstupy, které stanovuje Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání. Obě oblasti jsou komparovány s důrazem na to, v čem se liší. První část se věnuje teoretickému základu tématu a klíčovým pojmům, jako základní umělecká škola, Rámcový vzdělávací program, klíčové kompetence, očekávané výstupy a očekávání rodičů. Druhá část představuje výzkum rodiči očekávaných výsledků, který navíc zjišťuje, jaké nedostatky vnímají rodiče žáků ve výuce na ZUŠ. Výzkum se inspiruje v přístupu Jonathana Lilliedahla a Evy Georgii-Hemming a jejich odborném článku Parental expectations of the Swedish municipal school of arts. Analyzován je Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání s důrazem na části týkající se cílů, klíčových kompetencí a zejména očekávaných výstupů dechového oddělení. Závěrečná kapitola představuje odlišnosti mezi rodiči očekávanými výstupy a RVP ZUV.cze
dc.format147 s.
dc.format147 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdechové nástrojecze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectočekávané výstupycze
dc.subjectočekávání rodičůcze
dc.subjectRámcový vzdělávací programcze
dc.subjectzájmové vzdělávánícze
dc.subjectzákladní umělecká školacze
dc.subjectElementary art schooleng
dc.subjectFramework educational programmeeng
dc.subjectkey competencieseng
dc.subjectlearning outcomeseng
dc.subjectleisure educationeng
dc.subjectparental expectationseng
dc.subjectwind instrumentseng
dc.titleOčekávané výstupy žáků dechového oddělení ZUŠ z pohledu RVP a z pohledu rodičůcze
dc.title.alternativeLearning outcomes of pupils at wind department of Elementary art school from the perspective of Framework educational programme and the pupils' parentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag58081
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the expectations of parents of pupils at wind department of Elementary art school and the learning outcomes set by the Framework Educational Programme for Elementary art education. Author compares the two areas and describes how they differ. The first part deals with the theoretical context of the topic and selected concepts: Elementary art school, Framework educational programme, key competencies, learning outcomes and parental expectations. The second part presents the research of the pupils' results expected by the parents. Gaps and mistakes the parents of pupils see in teaching at Elementary art school are mentioned as well. The research was inspired by the attitude of Jonathan Lilliedahl and Eva Georgii-Hemming and their article Parental expectations of the Swedish municipal school of arts. The thesis analyses the Framework Educational Programme for Elementary art education and discusses its parts concerning the goals, key competencies and especially the learning outcomes of the wind department pupils. The final chapter presents differences between parental expectations and the Framework educational programme.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovák, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam