dc.contributor.advisor | Kočerová, Martina | |
dc.contributor.author | Koleš, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T11:49:48Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T11:49:48Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45078 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce nese název Metody adaptace na domov mládeže pohledem vychovatelů a zaobírá se procesem adaptace a jeho průběhem u nových studentů z pohledu vychovatele. Teoretická část se věnuje instituci domova mládeže a vychovatelům v něm pracujícím, přibližuje proces a vybrané metody adaptace a v neposlední řadě se zaměřuje na specifika středoškolské mládeže. Praktická část práce nejprve podrobně popisuje metodologii výzkumu a následně představuje výsledné informace, nasbírané díky smíšené (kvalitativní a kvantitativní) formě výzkumu. Cílem této práce je zjistit, jaké metody podporující adaptaci nově příchozích studentů využívají vychovatelé na domovech mládeže. | cze |
dc.format | 114 s. (68 s.; 99 501 znaků) | |
dc.format | 114 s. (68 s.; 99 501 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | domov mládeže | cze |
dc.subject | vychovatel | cze |
dc.subject | adaptace | cze |
dc.subject | metody adaptace | cze |
dc.subject | adolescence | cze |
dc.subject | středoškolská mládež | cze |
dc.subject | boarding school | eng |
dc.subject | educator | eng |
dc.subject | adaptation | eng |
dc.subject | methods of adaptation | eng |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.subject | high school youth | eng |
dc.title | Metody adaptace na domov mládeže pohledem vychovatelů | cze |
dc.title.alternative | Methods of adaptation in the boarding school from the point of view of educators | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 62391 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is entitled: Methods of adaptation to a boarding school from the perspective of educators and it deals with the process of adaptation of new students from the perspective of an educator. The theoretical part deals with the institution of a boarding school and educators working in it, describes the process and selected methods of adaptation and last but not least, focuses on the specifics of youth of high school age. The practical part of the thesis firstly describes in detail the research methodology and then presents the resulting information collected through a mixed (qualitative and quantitative) form of research. The aim of this paper is to learn what methods the educators use to make the process of adaptation of new students at boarding schools easier. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-25 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Muchová, Ludmila | |