Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKočerová, Martina
dc.contributor.authorKoleš, Jiří
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:48Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:48Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45078
dc.description.abstractDiplomová práce nese název Metody adaptace na domov mládeže pohledem vychovatelů a zaobírá se procesem adaptace a jeho průběhem u nových studentů z pohledu vychovatele. Teoretická část se věnuje instituci domova mládeže a vychovatelům v něm pracujícím, přibližuje proces a vybrané metody adaptace a v neposlední řadě se zaměřuje na specifika středoškolské mládeže. Praktická část práce nejprve podrobně popisuje metodologii výzkumu a následně představuje výsledné informace, nasbírané díky smíšené (kvalitativní a kvantitativní) formě výzkumu. Cílem této práce je zjistit, jaké metody podporující adaptaci nově příchozích studentů využívají vychovatelé na domovech mládeže.cze
dc.format114 s. (68 s.; 99 501 znaků)
dc.format114 s. (68 s.; 99 501 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdomov mládežecze
dc.subjectvychovatelcze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectmetody adaptacecze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectstředoškolská mládežcze
dc.subjectboarding schooleng
dc.subjecteducatoreng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectmethods of adaptationeng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjecthigh school youtheng
dc.titleMetody adaptace na domov mládeže pohledem vychovatelůcze
dc.title.alternativeMethods of adaptation in the boarding school from the point of view of educatorseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag62391
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is entitled: Methods of adaptation to a boarding school from the perspective of educators and it deals with the process of adaptation of new students from the perspective of an educator. The theoretical part deals with the institution of a boarding school and educators working in it, describes the process and selected methods of adaptation and last but not least, focuses on the specifics of youth of high school age. The practical part of the thesis firstly describes in detail the research methodology and then presents the resulting information collected through a mixed (qualitative and quantitative) form of research. The aim of this paper is to learn what methods the educators use to make the process of adaptation of new students at boarding schools easier.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMuchová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam