Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorKrohová, Klára
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:53Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:53Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45096
dc.description.abstractPráce představuje případovou studii příměstských táborů pořádaných v dětském klubu Rybka. Jejím předmětem zkoumání je, co organizátoři a účastníci příměstských táborů, včetně rodičů zúčastněných dětí, vypovídají o realizaci příměstských táborů s ohledem na skutečnost, že se táborů zúčastnily také děti se speciálními vzdělávacími potřebami. První část práce se věnuje teoretickému základu tématu a klíčovým pojmům, jako příměstský tábor, vývojová specifika dětí mladšího školního věku a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá část představuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření. Získané poznatky z rozhovorů jsou doplněné komentáři a poznatky ze zúčastněného pozorování. V závěru práce jsou získané výsledky srovnávány se závěry výzkumů s podobnou tematikou.cze
dc.format200s. (472 080 znaků).
dc.format200s. (472 080 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpříměstský táborcze
dc.subjectděti se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectděti intaktnícze
dc.subjectděti mladšího školního věkucze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectneformální vzdělávánícze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectday campeng
dc.subjectchildren with special education needseng
dc.subjectintact childreneng
dc.subjectschool-age childreneng
dc.subjectparentseng
dc.subjectinformal educationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.titleSpolečné vzdělávání v podmínkách příměstského táboracze
dc.title.alternativeInclusive Education at a Day Campeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63433
dc.description.abstract-translatedThe thesis presents a case study of day camps hosted in the Rybka children club. The research examines what organizers and participants of a day camp, including parents of participating children, say about the realization of day camps in respect to the fact that children with special education needs took part in day camps. The first part deals with the theoretical context of the topic and selected concepts: day camp, school-age child development, children with special education needs. The second part presents the results of the qualitative research. The comments and the findings of participatory observation complete the gained findings. The conclusion includes the comparison of the research findings with similarly focused research.eng
dc.date.accepted2021-08-31
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam