dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Krohová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T11:49:53Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T11:49:53Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45096 | |
dc.description.abstract | Práce představuje případovou studii příměstských táborů pořádaných v dětském klubu Rybka. Jejím předmětem zkoumání je, co organizátoři a účastníci příměstských táborů, včetně rodičů zúčastněných dětí, vypovídají o realizaci příměstských táborů s ohledem na skutečnost, že se táborů zúčastnily také děti se speciálními vzdělávacími potřebami. První část práce se věnuje teoretickému základu tématu a klíčovým pojmům, jako příměstský tábor, vývojová specifika dětí mladšího školního věku a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá část představuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření. Získané poznatky z rozhovorů jsou doplněné komentáři a poznatky ze zúčastněného pozorování. V závěru práce jsou získané výsledky srovnávány se závěry výzkumů s podobnou tematikou. | cze |
dc.format | 200s. (472 080 znaků). | |
dc.format | 200s. (472 080 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | příměstský tábor | cze |
dc.subject | děti se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.subject | děti intaktní | cze |
dc.subject | děti mladšího školního věku | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | neformální vzdělávání | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | day camp | eng |
dc.subject | children with special education needs | eng |
dc.subject | intact children | eng |
dc.subject | school-age children | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | informal education | eng |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.title | Společné vzdělávání v podmínkách příměstského tábora | cze |
dc.title.alternative | Inclusive Education at a Day Camp | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 63433 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis presents a case study of day camps hosted in the Rybka children club. The research examines what organizers and participants of a day camp, including parents of participating children, say about the realization of day camps in respect to the fact that children with special education needs took part in day camps. The first part deals with the theoretical context of the topic and selected concepts: day camp, school-age child development, children with special education needs. The second part presents the results of the qualitative research. The comments and the findings of participatory observation complete the gained findings. The conclusion includes the comparison of the research findings with similarly focused research. | eng |
dc.date.accepted | 2021-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suda, Stanislav | |