Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVokoun, Jaroslav
dc.contributor.authorMacanovič, Andrea
dc.date.accessioned2024-03-12T11:49:54Z
dc.date.available2024-03-12T11:49:54Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45098
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou výuky náboženství na státní základní škole v sekulárním prostředí pohraničí. Teoretická část seznamuje čtenáře s konkrétním místem, vesnicí Malonty a to v kontextu historie a současnosti. Druhá, praktická část se týká konkrétních příkladů činnosti s dětmi při výuce náboženství na základní škole. Třetí, závěrečná část obsahuje celkové zhodnocení a pohled autorky na problematiku výuky náboženství a autorčiny vlastní zkušenosti při její činnosti s dětmi. Téměř celá práce je napsaná formou vyprávění a uvedením vlastních příkladů konkrétních vyučovacích hodin. Při tvorbě náplně hodin náboženské výchovy autorka hojně využívá metodiky Katechetického a pedagogického centra diecéze ostravsko-opavské a také své vlastní nápady.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová škola: sekularizacecze
dc.subjectnáboženská výchovacze
dc.subjectkřesťanstvícze
dc.subjectrámcově vzdělávací program základní vzdělávánícze
dc.subjectosnovy náboženské výchovycze
dc.subjectkonverze.cze
dc.subjectKeywords: secularizationeng
dc.subjectreligious educationeng
dc.subjectChristianityeng
dc.subjectbasic education Framework programeng
dc.subjectreligious education curriculumeng
dc.subjectconversion.eng
dc.titleVýuka náboženství v sekulárním prostředí pohraničícze
dc.title.alternativeReligious education in a secualar milieu in borderlandeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag64036
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the issue of teaching religion at a state primary school in the secondary environment of the borderland. The theoretical part introduces the reader to a specific place, the village of Malonty in the context of history and the present. The second, partical part concerns specific examples of activities with children in teaching religion in primary school. The third, final part contains an overal evaluation and author´s view on the issue of teaching religion and the author´s own expirience in her work with children. Almost the entire work is written in the form of narration and giving own examples of specific lessons. In creating the lessons of religious education lessons, the author makes extensive use of the methodologies of the Catechetical and Pedagogical Center of the Ostrava-Opava Diocese, as well as her own ideas.eng
dc.date.accepted2021-06-04
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství náboženství a etikycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠimek, Vojtěch


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam