Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtípek, Vladimír
dc.contributor.authorHroníková, Šárka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:21:19Z
dc.date.available2021-11-22T12:21:19Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4512
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat podnikovou kulturu ve vybraném podniku a navrhnout možná opatření a změny. První část práce obsahuje souhrn teoretických poznatků o podnikové kultuře a s ní souvisejících oblastech. Druhá - praktická - část je věnována popisu a analýze podnikové kultury v konkrétní firmě. Analýza a výzkum byly prováděny ve společnosti Výstaviště České Budějovice, a. s. Hlavním zdrojem informací pro výzkum kultury podniku byla dotazníková metoda, rozhovory se zástupcem vedení firmy a podniková dokumentace. V závěrečné části jsou navržena opatření, která mohou přispět k posílení podnikové kultury analyzované společnosti.cze
dc.format81 s., 11 s. příloh
dc.format81 s., 11 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectzaměstnanecké výhodycze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectbusiness cultureeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectemployees benefitseng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.titlePOSOUZENÍ ROLE PODNIKOVÉ KULTURY V ORGANIZAČNÍ ARCHITEKTUŘE A ŘÍZENÍ PODNIKUcze
dc.title.alternativeASSESMENT OF THE ROLE OF BUSINESS CULTURE IN AN ORGANIZATIONAL ARCHITECTURE AND MANAGEMENT OF AN ENTERPRISEeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9202
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma work was to analyse business culture of a chosen company and to propose possible innovations and changes. The first part of this thesis contains theoretical knowledge from the sphere of business culture and related areas. The second - practical - part deals with the description and analysis of business culture of a particular organization. The subject of the research was Výstaviště České Budějovice, joint - stock company. The main sources of information for the analysis of business culture of this firm were questionnaires, interviews with the representative of company’s management team and intradepartmental documents. At the end of this thesis there are proposed measures which could contribute to the empowerment of business culture of the analysed company.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam