• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Manažerské kompetence studujících na ZSF JU

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.679Mb)
    Posudek vedoucího práce (640.4Kb)
    Posudek oponenta práce (124.0Kb)
    Průběh obhajoby práce (1.325Mb)
    Datum
    2021
    Autor
    Šafránková, Lenka
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce se zabývá tím, jaké mají manažerské kompetence studující na ZSF JU. Cílem bylo zjistit manažerské kompetence studujících na ZSF JU. Byla zvolena výzkumná otázka: Jaké manažerské kompetence mají studující magisterského studia na ZSF JU? Dále byly vytvořeny dvě hypotézy. První hypotéza zní: Manažerské kompetence u studijních programů Management sociální práce v organizacích a Ošetřovatelství ve vybraných klinických oborech se neliší. Hypotéza dvě tvrdí, že studující kombinované formy studia mají manažerské kompetence větší než studující denní formy studia. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a mimo jiné na vysvětlení pojmu management, manažer, vlastnosti manažera a další pojmy spojené s tímto tématem. Například jsou vysvětleny pojmy jako znalosti a dovednosti. Pro výzkum byla zvolena kvantitativní výzkumná strategie, metoda dotazník a technika standardizovaný dotazník. Výzkumný soubor tvořilo celkem 113 studujících. Dotazník byl vyhodnocen pomocí T-testu - pro dva nezávislé soubory v programu SPSS. Ze získaných dat byly vytvořeny tabulky a grafy. Obě zvolené hypotézy byly potvrzeny. Dále je z výzkumné části patrné, že studující se cítí sebejistě zejména v těchto kompetencích - komunikační dovednosti, vytváření a poskytování prezentací, péče o klienty, plánování a vedení schůzek, uplatňování společenské odpovědnosti, řízení vztahů, efektivní využívání IT zařízení, vlastní rozvoj a sebeovládání, motivace a vedení týmu či vzdělávání a rozvoj ostatních. Přínosem této práce by mohlo být zamyšlení se studujících nad jejich vlastními kompetencemi, které budou potřebovat při výkonu práce na manažerských pozicích. Mohli by si uvědomit, kterými kompetencemi disponují, které je potřeba dále rozvíjet a popřípadě, kterými kompetencemi nedisponují vůbec.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45415
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV