• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Case management u klientů v domácím prostředí

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (768.4Kb)
    Posudek vedoucího práce (583.3Kb)
    Posudek oponenta práce (938.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (1.112Mb)
    Datum
    2021
    Autor
    Drdáková, Michaela
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem diplomové práce bylo "zmapovat implementaci case managementu při práci s klienty u vybraných terénních sociálních služeb v Jihočeském kraji". Hlavní výzkumná otázka byla formulována: "Jakým způsobem terénní sociální služby v Jihočeském kraji poskytují case management?" Teoretická část se věnuje case managementu v České republice i zahraničí. Nabízí vhled do jeho dělení, zásad využívání nebo specifik, které přináší sociální služby. Metodologicky byla využita kvalitativní výzkumná strategie vedená metodou dotazování a technikou polostrukturovaného rozhovoru. Pro získání odpovědí na hlavní výzkumnou otázku byly stanoveny následující dílčí výzkumné otázky: "Jakou formou je poskytován case management při terénní sociální práci v Jihočeském kraji?", "Jaké výhody metody case managementu organizace identifikují?" a "Jaké bariéry metody case managementu organizace identifikují?". Výzkumný soubor tvořili zástupci organizací poskytující terénní sociální službu "terénní program" dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v aktuálním znění. Podmínkou, pro umožnění zapojení se do výzkumu, byla územní působnost na území Jihočeského kraje. U první dílčí výzkumné otázky byly identifikovány následující trsy: spolupráce, týmová práce, zasíťování klienta. U druhé dílčí výzkumné otázky byly identifikovány následující trsy: podpora, networking a nové pohledy. U třetí výzkumné otázky byly identifikovány následující trsy: malá rozvinutost case managementu, konkurenční boj, malé množství literatury, vzdělávací akce. Výsledky získané v rámci uskutečněného výzkumu lze využít v rámci zavádění, rozvoje či plánování specifické péče metodou case managementu u registrovaných sociálních služeb se službou terénní program.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45416
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV