Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorPokorná, Kamila
dc.date.accessioned2024-03-12T12:12:19Z
dc.date.available2024-03-12T12:12:19Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45540
dc.description.abstractCílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají regionální značky. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje spotřebiteli, jeho chování a faktorům, které spotřebitele ovlivňují. Součástí teorie je také pojem značka, značení produktů a samotné regionální značky. Jsou zde uvedeny i příklady nejznámějších regionálních značek a co je cílem těchto značek. V praktické části se setkáme se samotným dotazníkovým šetřením. V této části jsou zmíněny předpoklady a jejich pozdější porovnání se samotnými výsledky. Také zde najdeme grafické zpracování odpovědí od respondentů. Většina výsledků se shoduje s předpoklady, které jsou sepsány na začátku praktické části, některé jsou dokonce lepší než jejich očekávání.cze
dc.format54
dc.format54
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectznačkacze
dc.subjectregionální značkacze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectconsumereng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectregional brandeng
dc.subjectproducteng
dc.titleVnímání regionálních značek spotřebitelicze
dc.title.alternativeConsumer Perception Of Regional Brandseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag60840
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is to find out how consumers perceive regional brands. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the consumer, his behavior and the factors that affect consumers. The theory also includes the concept of brand, product labeling and regional brands themselves. There are also examples of the most famous regional brands and what is the goal of these brands. In the practical part we will meet with the survey itself. This section mentions the assumptions and their later comparison with the results themselves. Here we also find graphical processing of answers from respondents. Most of the results agree with the assumptions that are written at the beginning of the practical part, some are even better than their expectations.eng
dc.date.accepted2021-06-15
dc.description.departmentFakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Fakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam