Možnosti nabídky nových služeb u vybraného podniku
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je možnost rozšíření služeb (nabídek) ve vybrané rodinné farmě (Stáj Petra Peterková). Práce je rozdělena na 3 hlavní části: teoretická část, praktická část a přílohy. V teoretické části je zahrnuto několik kapitol, viz obsah. Prv-ní kapitola obsahuje především základní pojmy a informace týkající se podnikání a vysvětlení formy živnostenského podnikání. Následující kapitola se zabývá oblastí brand marketingu, a to přímo obchodní značkou a osobní značkou s jejich specifika-cemi. Další kapitola zahrnuje analýzu podniku, která se dělí na vnitřní a vnější pro-středí. Čtvrtá kapitola obsahuje vysvětlení a tvorbu marketingového plánu, se kterým je úzce spjata navazující pátá kapitola s finančním plánem. Závěrem je zde kapitola vyčleněna samostatně pro základní informace o jezdeckém odvětví a podnikání v oblasti jezdectví. Praktická část bakalářské práce je obdobně rozdělena do několika kapitol. První
i druhá kapitola se týkají popisu aktuálního stavu stáje. Představují společ-nost, finanční zajištění firmy, rozbor stávajících služeb, analýzu a vyhodnocení. Třetí kapitola je zaměřena na problematiku a stávající kritéria v oblasti konkurence na po-mezí okresů Tábor a Jindřichův Hradec. Čtvrtá a pátá kapitola se soustředí na mož-nost budoucího vývoje a rozšíření stávající stáje v oblasti služeb, nových prostor či vytvoření hipostezky pro klientelu. Příloha obsahuje důležité dotazníkové šetření (první z oblasti jezdectví, druhé z oblasti tvorby hipostezek) a interview s panem Mgr. Cimbůrkem - starostou obce Bořetín.