Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPerout, Evžen
dc.contributor.authorKrupčíková, Ludmila
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:11Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:11Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2021-12-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45869
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl využít terapeutický potenciál pohádky (pohádkového příběhu) prostřednictvím tiché knihy u dětí mladšího školního věku, zvláště u těch, které mají problémy s komunikací. Práce má teoretickou a praktickou část. Teoretická část mapuje úlohu pohádky ve vztahu k dětem a dětskému věku obecně, obsahuje popis výtvarného projevu dětí s hlavním zaměřením na mladší školní věk. Součástí práce je i popis výtvarné krize, která souvisí s nástupem do první třídy. Práce obsahuje úvahu k přeměně metodik a možnosti uplatnění artefiletických a arteterapeutických prvků ve školním prostředí. Praktická část obsahuje popis přímé práce s dětmi, cíle, které jsem si vytyčila a jejich naplnění, a popisuje metody a postupy, které jsem během práce používala. Součástí praktické části jsou dvě vybrané kazuistiky dětí s popisem jejich výtvarných prací. Celá práce je doplněna obrazovou přílohou.cze
dc.format75 s. (77 388 znaků)
dc.format75 s. (77 388 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectarchetypycze
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectdobro a zlocze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectpohádkycze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectsérie obrázkůcze
dc.subjectsubjektivní skutečnostcze
dc.subjectškolní prostředícze
dc.subjectškolní věkcze
dc.subjecttichá knihacze
dc.subjectarchetypeseng
dc.subjectarte therapyeng
dc.subjectgood and evileng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectfairy-taleseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectseries of pictureseng
dc.subjectschooleng
dc.subjectage school environmenteng
dc.subjectsilent bookeng
dc.subjectsubjective realityeng
dc.titleTichá kniha - využití arteterapie u dětí na prvním stupni ZŠ (zvláště u dětí, které mají problémy s komunikací)cze
dc.title.alternativeSilent Book - Use of Art Therapy with Primary School Children (especially for children who have communication problems)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58288
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis aims to use a therapeutical potential of fairy tales (fairy tale stories) by using the silent book for children in elementary school (especially children with communication disorders). The work has theoretical and practical content. The theoretical part maps the role of fairy tales in relation to children and childhood in general. It also mentions the gradual development of children's drawing with a greater focus on younger school age. I also mention an art crisis during children art development, due to the start of school attendance in the first grade of elementary school. The work describes a specific school environment. The practical part contains description of whole process of working with children, my goals I set up at the beginning and it´s realization. Also there is a clarification of the methods I used, as well as practical experience and case studies of two children. The text is supplemented by a pictorial appendix.eng
dc.date.accepted2022-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam