Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorŠimková, Tereza
dc.date.accessioned2025-03-06T07:57:46Z
dc.date.available2025-03-06T07:57:46Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/45959
dc.description.abstractBakalářské práce je zaměřena na výtvarné techniky používané v homogenních a heterogenních třídách. Cílem této práce bylo zjistit, jak ovlivňuje věkové složení třídy výběr výtvarných technik učitelem mateřské školy. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku předškolního dítěte v širším slova smyslu, na specifika vzdělávání ve věkově homogenních i heterogenních třídách mateřské školy v kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, na organizační formy vzdělávání. Je zde uveden přehled výtvarných technik užívaných v mateřských školách z hlediska náročnosti. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření s učiteli mateřských škol a komparace výsledků získaných z dotazníků učitelů pracujících v homogenních a heterogenních třídách dle stanovených kritérií.cze
dc.format54 s.
dc.format54 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýtvarné techniky; homogenní třída; heterogenní třídacze
dc.subjectart techniques; homogeneous class; heterogeneous classeng
dc.titleVýtvarné techniky používané ve věkově homogenní a heterogenní třídě v mateřské školecze
dc.title.alternativeArt techniques used in homogeneous and heterogeneous classes in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64898
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the art techniques used in age-homogeneous and heterogeneous classes. The main aim of this thesis is to find out how the age composition of the groups affects the choice of art techniques by the nursery teacher.The theoretical part deals with a characteristic of the preschool child in a broader sense, the specifics of education in age-homogeneous and heterogeneous classes of kindergartens in the context of the Framework Educational Program for Preschool Education, the organizational forms of education. In the practical part, a questionnaire survey with nursery teachers is carried out and obtained results from questionnaires of teachers working in age- homogeneous and heterogeneous groups according to established criteria is compared.eng
dc.date.accepted2022-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam