Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšil, Aleš
dc.contributor.authorŽenožičková Libánská, Eliška
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:04Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:04Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2021-12-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46041
dc.description.abstractDiplomová práce předkládá teoretický i prakticky zaměřený materiál určený primárně pedagogům prvního stupně základní školy. V teoretické části jsou vymezeny a v souvislostech vykresleny klíčová témata, která představují základnu, na níž je vystavěna výtvarná řada. Její příprava a realizace je pak zakotvena v navazující projektové části. Prvá kapitola vymezuje pojem výtvarný deník a následně optikou výtvarné kultury představuje vybraný soubor konkrétních variant tohoto fenoménu. Další dvě kapitoly se vztahují k problematice poruch autistického spektra. Poslední teoretická pasáž práce pojednává o možnostech využití deníku ve výtvarných činnostech žáků s autismem. Textovou rovinu práce doplňují bohaté obrazové přílohy a k dispozici jsou zde čtenáři též strukturované přípravy jednotlivých lekcí prezentované výtvarné řady.cze
dc.format165 s.
dc.format165 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdeníkcze
dc.subjectvýtvarný deníkcze
dc.subjectporuchy autistického spektracze
dc.subjectvýtvarná řadacze
dc.subjectDiaryeng
dc.subjectArt Diaryeng
dc.subjectAutism Spectrum Disorderseng
dc.subjectSeries of Art Lessonseng
dc.titleVýtvarný deník. Projekt pro žáky s poruchou autistického spektracze
dc.title.alternativeArt Diary. Project for pupils with austism spectrum disordereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52751
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis presents theoretical and practically focused material intended primarily for primary school teachers. The theoretical part defines and throughly describes the critical topics that represent the basis of created the series of art lessons. Its preparation and implementation are then embodied in the follow-up project part. The first chapter defines the term art diary, and afterwards, it presents a selected set of specific variants of this phenomenon from the perspective of art culture. The following two chapters are related to the issue of autism spectrum disorders. The last theoretical passage of the thesis deals with the possibilities of using the diary in the artistic activities of pupils with autism. Rich pictorial appendices complement the textual level of the work, and for readers, there are also available the structured individual lesson plans from the presented series of art lessons.eng
dc.date.accepted2022-02-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŘepa, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam