dc.contributor.advisor | Najmonová, Marie | |
dc.contributor.author | Ruttenbacherová, Dita | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:59:08Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:59:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46053 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá školní úspěšností a neúspěšností žáků z pohledu rodičů a učitelů. Práce je rozčleněna do dvou částí. Teoretická část se zabývá různými pohledy na školní úspěšnost a neúspěšnost žáků, školním hodnocením, příčinami školní neúspěšnosti, jejími důsledky a možnými řešeními. V praktické části se diplomová práce věnuje kvalitativnímu výzkumu vycházejícího z položení konkrétních otázek. Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit pohledy učitelů a rodičů na problematiku školní úspěšnosti a neúspěšnosti žáků a vyhodnotit, zda lze známku považovat za ukazatel školní (ne)úspěšnosti. | cze |
dc.format | 89 s. (152 917 znaků) | |
dc.format | 89 s. (152 917 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | rodič | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | školní úspěšnost | cze |
dc.subject | školní neúspěšnost | cze |
dc.subject | školní hodnocení | cze |
dc.subject | školní známka | cze |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | parent | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | school success | eng |
dc.subject | school failure | eng |
dc.subject | school evaluation | eng |
dc.subject | school mark | eng |
dc.title | Školní neúspěšnost žáků z pohledu učitelů a rodičů | cze |
dc.title.alternative | School failure of pupils from teacher and parent's perspective | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 59533 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with school success and failure from the perspective of parents and teachers. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with different perspectives on school success and failure, school evaluation, causes of school failure, its consequences and possible solutions. The practical part of the thesis is devoted to qualitative research based on asking specific questions. The main aim of this thesis is to find out teachers' and parents' perspectives on the issue of school success and failure of pupils and to evaluate whether grades can be considered as an indicator of school (un)success | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJCn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hynek, Jan | |