Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorKallmünzer, Dan
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:08Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:08Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46054
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá začleněním prvků sugestopedie do běžné výuky anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Teoretická část poskytuje informace o známých tradičních a alternativních metodách pro výuku cizího jazyka. Práce obsahuje podrobný popis metody sugestopedie. Pozornost je následně upřena k hudbě a její využitelnosti ve výuce. Cílem práce je dokázat, že zapojení vybraných prvků sugestopedie do výuky cizího jazyka přináší mnohé benefity přispívající ke vzdělávání žáků. Pro tyto účely jsou vytvořené a představené tři výukové jednotky, jejichž obsah je v souladu s RVP ZV a ŠVP. Práce nabízí podrobný popis tří hodin anglického jazyka a učební materiály, které se nachází v přílohách práce. Odučené hodiny jsou vyhodnoceny pomocí skupinového rozhovoru s žáky a krátkého dotazníku. Závěrečné zhodnocení práce vychází ze zpětné vazby žáků a sebereflexe učitele.cze
dc.format72 s.(18 000 znaků)+12 příloh
dc.format72 s.(18 000 znaků)+12 příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka cizího jazykacze
dc.subjecttradiční metodycze
dc.subjectalternativní metodycze
dc.subjecthudbacze
dc.subjectsugestopediecze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectplán hodinycze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectforeign langugage teachingeng
dc.subjecttraditional methodeng
dc.subjectalternative methodeng
dc.subjectmusiceng
dc.subjectsuggestopediaeng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectlesson planeng
dc.subjectmotivationeng
dc.titleVyužití prvků sugestopedie ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUsing some aspects of suggestopedia in English language classes at lower secondary school leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59698
dc.description.abstract-translatedThis thesis implements aspects of suggestopedia in English language classes for lower secondary school level. The theoretical part of this thesis provides information on current traditional and alternative methods on foreign language teaching. The thesis also contains a detailed description of suggestopedia. An additional objective represents music theory and its various uses during teaching. This thesis aims to prove that some aspects of suggestopedia are highly adaptable when teaching pupils English as a foreign language. In order to achive this goal, three lessons are created with their curriculum according to the Framework Education Programme and School Education Programme for secondary schooling. This thesis offers a detailed description of three English language lessons and teaching material that is included in the appendix. Evaluating the suggestopedia adapted lessons comprises of a group interview and a short questionnaire. The final conclusion of the thesis is based on feedback provided by pupils and the teacher's self-reflection.eng
dc.date.accepted2022-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVKZn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam