Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorPetříková, Hana
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:09Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:09Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46057
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje využití tandemové výuky na druhém stupni základní školy, a to konkrétně jejím výhodám, úskalím a možnostem, jak tuto výuku v hodinách uplatnit. V teoretické části je zpracován pomocí odborné literatury přehled informací nejen o tandemové výuce, ale i o ostatních organizačních formách výuky. Zabývá se také podrobněji postavením učitele v tandemu, neboť ten je neodmyslitelnou složkou vedoucí k úspěšnému zvládnutí tandemové výuky. Praktická část je vypracována na základě kvalitativního výzkumu, který je postaven na hloubkovém rozhovoru s učiteli majícími s tandemovou výukou praktické zkušenosti. Dále pak také na skupinovém rozhovoru vedeném s žáky, kteří mají téže zkušenosti, avšak z opačného úhlu pohledu. Následně je výzkum rozšířen o autorčino vlastní pozorování. Výsledky práce ukazují, jak není český systém na tuto formu výuky přizpůsoben a popisuje kroky, které by mohly vést k vytvoření dostatečných podmínek na její úspěšnou realizaci.cze
dc.format79 s.
dc.format79 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttandemová výukacze
dc.subjectfrontální výukacze
dc.subjectorganizační formy výukycze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectco-teachingeng
dc.subjectfrontal teachingeng
dc.subjectorganizational forms of teachingeng
dc.subjectteachereng
dc.titleVyužití tandemové výuky na druhém stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUse of co-teaching at lower secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag59854
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with co-teaching at the second stage of primary school, specifically with its advantages, pitfalls and possibilities, and it shows how to apply this type of teaching in class. The theoretical part is not only about co-teaching, but also about other organizational forms of teaching and it is elaborated with the help of professional literature. It also deals with the position of the teacher in tandem, as it is an integral component leading to successful mastery of co-teaching. The practical part is based on qualitative research, which is based on an in-depth interview with teachers with practical experience of co-teaching. Furthermore, it was based on a group interview with students who also have this experience, but from the opposite perspective. Subsequently, the research is extended by the author's own observations. The results of the work show how the Czech system is not adapted to this form of teaching yet and the thesis describes the steps that could lead to achieving sufficient conditions for its successful implementation.eng
dc.date.accepted2022-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-Zncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam