dc.contributor.advisor | Najmonová, Marie | |
dc.contributor.author | Krupicová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:59:10Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:59:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-01-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46063 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje problematice nevhodného chování žáků ve škole a představuje funkční analýzu chování (FACH) jako nástroj pro diagnostiku a intervenci. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení zásadních pojmů a principů souvisejících s nevhodným chováním a FACH. Empirická část, která má podobu kvalitativního výzkumného šetření, si za hlavní cíl klade vytvořit funkční analýzu žáka s projevy nevhodného chování, na jejímž základě jsou vytvářena doporučení a intervenční postupy přímo pro žáka, respektive žáky třídy a pedagogické pracovníky. | cze |
dc.format | 72 s. (134 300 znaků). | |
dc.format | 72 s. (134 300 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | funkční analýza chování | cze |
dc.subject | FACH | cze |
dc.subject | nevhodné chování žáků | cze |
dc.subject | diagnostika | cze |
dc.subject | intervence | cze |
dc.subject | Functional Behavior Assessment | eng |
dc.subject | FBA | eng |
dc.subject | inappropriate behavior of pupils | eng |
dc.subject | diagnosis | eng |
dc.subject | intervention | eng |
dc.title | Funkční analýza chování žáků s nevhodným chováním | cze |
dc.title.alternative | Functional Behavioral Assessment of Pupils with an Inappropriate Behavior | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 62794 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the issue of inappropriate behavior of pupils in school and presents a functional behavior assessment (FBA) as a tool for the diagnosis and intervention. The theoretical part focuses on defining the basic concepts and principles related to inappropriate behavior and the FBA. The empirical part, which takes the form of a qualitative research survey, is dedicated to the creation of the functional behavior assessment of a pupil with manifestations of inappropriate behavior, based on which recommendations and intervention procedures are formed directly for the pupil, pupils of the class and teachers. | eng |
dc.date.accepted | 2022-02-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Faltová, Martina | |