Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorKrupicová, Kateřina
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:10Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:10Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46063
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice nevhodného chování žáků ve škole a představuje funkční analýzu chování (FACH) jako nástroj pro diagnostiku a intervenci. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení zásadních pojmů a principů souvisejících s nevhodným chováním a FACH. Empirická část, která má podobu kvalitativního výzkumného šetření, si za hlavní cíl klade vytvořit funkční analýzu žáka s projevy nevhodného chování, na jejímž základě jsou vytvářena doporučení a intervenční postupy přímo pro žáka, respektive žáky třídy a pedagogické pracovníky.cze
dc.format72 s. (134 300 znaků).
dc.format72 s. (134 300 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfunkční analýza chovánícze
dc.subjectFACHcze
dc.subjectnevhodné chování žákůcze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectintervencecze
dc.subjectFunctional Behavior Assessmenteng
dc.subjectFBAeng
dc.subjectinappropriate behavior of pupilseng
dc.subjectdiagnosiseng
dc.subjectinterventioneng
dc.titleFunkční analýza chování žáků s nevhodným chovánímcze
dc.title.alternativeFunctional Behavioral Assessment of Pupils with an Inappropriate Behavioreng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag62794
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of inappropriate behavior of pupils in school and presents a functional behavior assessment (FBA) as a tool for the diagnosis and intervention. The theoretical part focuses on defining the basic concepts and principles related to inappropriate behavior and the FBA. The empirical part, which takes the form of a qualitative research survey, is dedicated to the creation of the functional behavior assessment of a pupil with manifestations of inappropriate behavior, based on which recommendations and intervention procedures are formed directly for the pupil, pupils of the class and teachers.eng
dc.date.accepted2022-02-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFaltová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam