Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSamková, Libuše
dc.contributor.authorAdamcová, Hana
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:10Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:10Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46064
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem z matematiky, a to slovními úlohami se zlomky a s procenty. Konkrétně se tato práce věnuje žákovským řešením takových slovních úloh. Práce seznamuje čtenáře s tím, jak vybrané slovní úlohy se zlomky a s procenty řeší žáci 9. ročníků základních škol. Přibližuje čtenářům různé početní postupy, které žáci zvolili. Některé postupy se objevily častěji, jiné naopak pouze výjimečně. Každá slovní úloha je doplněna grafem, který znázorňuje úspěšnost žáků při řešení dané slovní úlohy. Dále jsou v práci zařazeny fotografie žákovských řešení pro čtenářovu lepší představu. V závěru kapitoly jsou některé slovní úlohy zpracované pomocí metody Concept Cartoons. Práce ukazuje především na úzké souvislosti mezi zlomky a procenty. A hlavně na to, jak to vidí žáci základních škol.cze
dc.format70 s. (61 056 znaků)
dc.format70 s. (61 056 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzlomekcze
dc.subjectprocentocze
dc.subjectslovní úlohacze
dc.subjectžákovské řešenícze
dc.subjectfractioneng
dc.subjectpercentageeng
dc.subjectword problemeng
dc.subjectpupils' solutioneng
dc.titleŽákovská řešení slovních úloh se zlomky a s procentycze
dc.title.alternativePupils' solutions of word problems with fractions and percentageseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag62937
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with a topic of mathematics, namely word problems with fractions and percentages. Specifically, this work deals with students' solutions to such word problems. The work acquaints the reader with how selected word problems with fractions and percentages are solved by pupils in the 9th grade of primary schools. It introduces the readers to the various numerical procedures chosen by the students. Some procedures occurred more frequently, others only rarely. Each word problem is supplemented by a graph, which shows the success of students in solving the word problem. The work also includes photographs of students' solutions for the reader's better idea. At the end of the chapter, some word problems are processed using the Concept Cartoons method. The work shows mainly close connections between fractions and percentages. And especially on how primary school students look at the problem from their point of view.eng
dc.date.accepted2022-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHrubešová, Marika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam