dc.contributor.advisor | Hrušková, Martina | |
dc.contributor.author | Bílková, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:59:12Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:59:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46068 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vyučováním první pomoci a anglického jazyka (metoda CLIL).
Hlavním cílem bylo navrhnout pět výukových CLIL aktivit k tématu první pomoci. Dané aktivity byly následně ověřeny v praxi. První část práce se zaměřuje na CLIL metodu a její principy, téma první pomoci a jeho ukotvení v RVP ZV. Druhá část práce je zaměřena na samotnou tvorbu aktivit a jejich ověření na druhém stupni ZŠ, které proběhlo v devátém ročníku v časovém rozsahu tří vyučovacích hodin. Zjistilo se, že metoda CLIL negativně neovlivnila znalosti žáků, neboť dosahovali podobných výsledků jako žáci, kteří byli vyučováni pomocí mateřského jazyka. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | první pomoc | cze |
dc.subject | CLIL | cze |
dc.subject | výukový program | cze |
dc.subject | 2. stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | first aid | eng |
dc.subject | CLIL | eng |
dc.subject | teaching programme | eng |
dc.subject | Lower Secondary Level | eng |
dc.title | Výuka tématu první pomoc a anglického jazyka (metoda CLIL) na 2. stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | Teaching First Aid and English Using CLIL Method at Lower Secondary Level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 63021 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with teaching first aid and English (CLIL method). The main purpose was to design five CLIL teaching materials for fist aid learning. The first part of the thesis focuses on CLIL method and its principles, first aid and its incorporation to the Framework Educational Program. The second part deals with creation of the teaching materials. Their verification took place at lower secondary level in the ninth grade during three lessons. It was found out that CLIL method did not influence the pupils' knowledge in a negative way, because they reached similar results as pupils who were aught in their mother tongue. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rokos, Lukáš | |