Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrušková, Martina
dc.contributor.authorBílková, Pavla
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:12Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:12Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46068
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vyučováním první pomoci a anglického jazyka (metoda CLIL). Hlavním cílem bylo navrhnout pět výukových CLIL aktivit k tématu první pomoci. Dané aktivity byly následně ověřeny v praxi. První část práce se zaměřuje na CLIL metodu a její principy, téma první pomoci a jeho ukotvení v RVP ZV. Druhá část práce je zaměřena na samotnou tvorbu aktivit a jejich ověření na druhém stupni ZŠ, které proběhlo v devátém ročníku v časovém rozsahu tří vyučovacích hodin. Zjistilo se, že metoda CLIL negativně neovlivnila znalosti žáků, neboť dosahovali podobných výsledků jako žáci, kteří byli vyučováni pomocí mateřského jazyka.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprvní pomoccze
dc.subjectCLILcze
dc.subjectvýukový programcze
dc.subject2. stupeň ZŠcze
dc.subjectfirst aideng
dc.subjectCLILeng
dc.subjectteaching programmeeng
dc.subjectLower Secondary Leveleng
dc.titleVýuka tématu první pomoc a anglického jazyka (metoda CLIL) na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeTeaching First Aid and English Using CLIL Method at Lower Secondary Leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63021
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with teaching first aid and English (CLIL method). The main purpose was to design five CLIL teaching materials for fist aid learning. The first part of the thesis focuses on CLIL method and its principles, first aid and its incorporation to the Framework Educational Program. The second part deals with creation of the teaching materials. Their verification took place at lower secondary level in the ninth grade during three lessons. It was found out that CLIL method did not influence the pupils' knowledge in a negative way, because they reached similar results as pupils who were aught in their mother tongue.eng
dc.date.accepted2022-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam