Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrušková, Martina
dc.contributor.authorNeubauerová, Marcela
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:12Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:12Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46069
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo vytvoření šesti autorských didaktických her obohacených prvky STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) pro žáky 2. stupně základní školy a jejich ověření v praxi. Čtyři didaktické hry byly primárně vytvořeny za účelem osvojení znalostí (téma kosterní soustava, svalová soustava a oběhová soustava) a dvě didaktické hry byly vytvořeny za účelem upevnění znalostí. Ověření vytvořených didaktických her proběhlo na základní škole hlavního proudu, která se nachází v jihočeském městě s počtem obyvatel okolo 100 tisíc. Ověření v praxi proběhlo pomocí pretestu, posttestu I a posttestu II. V návaznosti byla vybraným žákům zadána samostatná příprava vlastních her s využitím herních principů, kterými ve výuce prošli (využití všech prvků STEAM).cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSTEAMcze
dc.subjectdidaktická hracze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectvyučovací metodacze
dc.subjectaktivizující metody výukycze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectSTEAMeng
dc.subjectdidactic gameeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectteaching methodeng
dc.subjectactivating teaching methodseng
dc.subjectfeedbackeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectintervieweng
dc.titleMetoda STEAM ve výuce vybraných témat biologie člověka na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeUsing STEAM in Teaching of Selected Topics in Human Biology at Lower Secondary Leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63040
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis was to create six original didactic games enriched with STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) elements for primary school pupils and to test them in practice. Four didactic games were primarily created for the purpose of knowledge acquisition (skeletal system, muscular system and circulatory system topics) and two didactic games were created for the purpose of knowledge consolidation. The didactic games were tested in a mainstream primary school located in a South Bohemian city with a population of around 100 000. The validation in practice was carried out by means of a pretest, a posttest I and a posttest II. As a follow-up, selected students were assigned to independently develop their own games using the game principles they had been taught in class (using all STEAM elements).eng
dc.date.accepted2022-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřn-ČJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNovák, Matěj


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam