dc.contributor.advisor | Řepa, Karel | |
dc.contributor.author | Simek, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:59:13Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:59:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46073 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se svým tématem zaměřuje na využití asociace ve výtvarných činnostech na 1. stupni ZŠ. Obsah teoretické části poskytuje náhled na asociaci zhlediska psychologie a využití asociace v umění. Práce se dále zabývá uměleckými směry a autory, kteří ať už vědomě, či nevědomě využívali asociaci ve svých dílech. Dále vhodně navazuje rešerše metodických zdrojů, jež popisují práci s asociací ve výtvarných činnostech na 1. stupni ZŠ.
Praktická část je pak věnována realizaci a reflexi výtvarné řady, inspirované zmíněnými autory a technikami. | cze |
dc.format | 110 s. (137 402) | |
dc.format | 110 s. (137 402) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | asociace | cze |
dc.subject | asocianismus | cze |
dc.subject | asociační myšlení | cze |
dc.subject | imaginace | cze |
dc.subject | experimentace | cze |
dc.subject | associations | eng |
dc.subject | associationism | eng |
dc.subject | associative thinking | eng |
dc.subject | imagination | eng |
dc.subject | experimentation | eng |
dc.title | Práce s asociací v experimentačních výtvarných činnostech na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The Creative Work with Association in Experimental Art Activities at 1. Grade of Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 63138 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of the thesis is the use of association in art activities at the 1st grade of primary school. The content of the theoretical part provides an insight into association from the point of view of psychology and the use of association in art. The thesis also discusses art movements and artists who have either consciously or unconsciously used association in their works. It is also conveniently followed by a search of methodological resources that describe the work with association in art activities at the first level of primary school.
The practical part is then devoted to the realization and reflection of the art series inspired by the mentioned authors and techniques. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pospíšil, Aleš | |