dc.contributor.advisor | Řepa, Karel | |
dc.contributor.author | Rypotová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:59:14Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:59:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46075 | |
dc.description.abstract | Předložená teoreticko-projektová diplomová práce se zabývá aplikací pop artu do výtvarné výchovy na 1. stupni základní školy. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola popisuje vznik a vývoj pop artu a druhá je zaměřena na pop art z pohledu didaktiky výtvarné výchovy.
Projektová část diplomové práce je rozvržena do šesti lekcí, které jsou součástí výtvarné řady nazvané Rychlovýlety za pop artem do muzeí a galerií moderního umění. Jednotlivá témata lekcí jsou zprostředkována hravou formou a koncipována tak, aby během nich bylo využito různých výtvarných technik. | cze |
dc.format | 179 s. | |
dc.format | 179 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pop art | cze |
dc.subject | projektové vyučování | cze |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | moderní umění | cze |
dc.subject | muzeum | cze |
dc.subject | galerie | cze |
dc.subject | pop art | eng |
dc.subject | project-based learning | eng |
dc.subject | art education | eng |
dc.subject | modern art | eng |
dc.subject | museum | eng |
dc.subject | gallery | eng |
dc.title | Prvky pop artu ve výtvarně-projektové výuce na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Pop art Elements in Art Project Education at Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 63140 | |
dc.description.abstract-translated | This theoretical project-based thesis focuses on application of pop art in art education at primary school. The theoretical part is divided into two chapters. The first one describes the origin and development of pop art and the second is focused on pop art prom the perspective of didactics of art education.
The project part of the thesis is divided into six lessons, which are part of the art series named Quick Trips for Pop Art to Museums and Galleries of Modern Art. The topics of the lessons are mediated in a playful way and designed to use various art techniques. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Falk, Petr | |