Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorBrabencová, Markéta
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:15Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:15Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46077
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje projektové výuce jako komplexní výukové metodě a jejímu možnému využití ve vyučovací praxi na 2. stupni ZŠ. Cílem práce je především vytvoření a ověření v praxi využitelného výukového projektu zaměřeného na vybraná témata ze vzdělávací oblasti Člověk a společnost. Diplomová práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část přináší informace o současném odborném pohledu na projektovou výuku s přihlédnutím k jejímu možnému uplatnění v rámci vzdělávací oblasti Člověk a společnost, zejména v oboru Výchova k občanství. V teoretické části se vyskytují následující kapitoly - historie projektové výuky, co je projekt, co je projektová metoda, co je projektové vyučování a projektová metoda v hodinách občanské výchovy. Pro praktickou část jsem vytvořila komplexní vzdělávací projekt uplatnitelný ve výuce na 2. stupni ZŠ s bližším zaměřením na vybrané obsahy ze vzdělávacích celků Člověk, stát a hospodářství, Člověk, stát a právo a Mezinárodní vztahy, globální svět. Projekt jsem uplatnila na 2. stupni ZŠ a zhodnotila dle metodologických principů akčního výzkumu.cze
dc.format81 s.
dc.format81 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojektcze
dc.subjectprojektová metodacze
dc.subjectprojektové vyučovánícze
dc.subjectvýchova k občanstvícze
dc.subjectCivicseng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectproject methodeng
dc.subjectproject-based learningeng
dc.titleNáš vlastní stát - výukový projekt pro 2. st. ZŠcze
dc.title.alternativeOur own state - an educational project for the lower secondary educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63165
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on the project-based learning as a complex teaching method and its possible application in lower-secondary school education. The aim of this thesis is to create an educational project focused on a chosen theme from the field of "Human and Society" and its verification in practice. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and analytical. Theoretical part interprets information about contemporary expert views on the project-based learning considering its possible application within the educational field "Human and Society", particularly in the field of Civics. The theoretical part deals with these chapters - the history of the project-based learning, what is a project, what is the project method, what is the project-based learning and the use of the project method in civic education. The analytical parts deals with a complex educational project applicable in lower-secondary school education which concentrates on selected themes from these educational units: "Human, state and economy", "Human, state and legal system" and "International relations, global world". The project was applicated at lower secondary school and it is evaluated in accordance with methodological principles of action research.eng
dc.date.accepted2022-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJn-OVancze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam