Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorKolouchová, Tereza
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:17Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:17Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46082
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou utváření čtenářských dovedností u žáků s dyslexií různými metodami počátečního čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část je zaměřena na metody výuky prvopočátečního čtení, zejména na metodu analyticko-syntetickou a metodu Sfumato. Práce se dále zabývá čtením a psaním v mladším školním věku, specifickými poruchami učení a dyslexií. Výzkumná část je pojata jako výzkumná sonda do výuky čtení pomocí metodiky Sfumato?-Splývavé čtení? a metody analyticko-syntetické. Na základně diagnostické prověrky čtení bude zjištěna účinnost jednotlivých metod. Práce si klade za cíl zhodnotit efektivitu vybraných metod výuky počátečního čtení ve vztahu k prevenci rozvoje dyslexie. Výsledky výzkumného šetření jsou doloženy tabulkovým a grafickým materiálem.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmetoda Sfumatocze
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectkvality čtenícze
dc.subjectSfumato methodeng
dc.subjectanalytical-synthetic methodeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectreading qualitieseng
dc.titleMetoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětícze
dc.title.alternativeThe Sfumato Method in Teaching Reading to Dyslexic Pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63257
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis named: The Sfumato Method in Teaching Reading to Dyslexic Pupils deals with the issue of the formation of reading skills by methods of first reading in dyslexic pupils. The work is divided into theoretical and research parts. The theoretical part focuses on methods of teaching first reading, especially the analytical-synthetic method and the Sfumato method. The thesis also deals with reading and writing at younger school age, specific learning disabilities and dyslexia. The thesis aims to evaluate the effectiveness of selected methods of teaching initial reading in relation to the prevention of development of dyslexia. The results of the research investigation are supported by tabular and graphical material.eng
dc.date.accepted2022-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNosková, Milena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam