• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Návrh a ověření distanční výuky ve školní družině v době koronavirové krize

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (11.65Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.563Mb)
    Posudek oponenta práce (1.324Mb)
    Průběh obhajoby práce (226.6Kb)
    Datum
    2022
    Autor
    Lindlová, Magdaléna
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice distanční výuky ve školní družině v průběhu koronavirové krize. V teoretické části je přiblížena tematika školní družiny, dítěte mladšího školního věku, dále problematika koronavirové krize a distanční výuky. Je zde také stanoven teoretický základ pro tvorbu pracovních listů, jejichž návrh je stěžejním cílem této práce. Dalším cílem práce je vytvoření metodických listů pro vychovatele. Posledním cílem je ověření srozumitelnosti, funkčnosti a využitelnosti předkládaných materiálů. Praktická část práce je založena na vlastní tvorbě pracovních a metodických listů. Tyto vytvořené materiály byly pak dále podrobeny výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na vychovatele byla zjišťována zejména funkčnost a využitelnost pracovních a metodických listů během distanční i prezenční výuky. Pro zjištění srozumitelnosti byl pro skupinu dětí mladšího školního věku navrhnut jednodušší typ dotazníku ve formě zpětné vazby na konci každého pracovního listu. Z výsledků dotazníkového šetření pak vyplynulo, že jsou pracovní listy pro děti mladšího školního věku srozumitelné a podle oslovených vychovatelů i využitelné a funkční jak pro distanční výuku, tak i v rámci činností školní družiny během klasické docházky. Vytvořené pracovní a metodické listy mohou být přínosem pro jiné vychovatele a mohou sloužit jako inspirace pro jejich další práci.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46118
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV