dc.contributor.advisor | Rypl, Jiří | |
dc.contributor.author | Orság, Martin | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T07:59:33Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T07:59:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46121 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá aktivizační výukou na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem práce je vytvoření výukových materiálů, jež jsou využitelné při distančním vzdělávání a zahrnují mezipředmětové vazby mezi dějepisem a zeměpisem. Taktéž by měly obsahovat téma místního regionu. Všechny výukové hodiny jsou aplikovány na ZŠ Stachy v rámci souvislé praxe. Práce dále obsahuje analýzu učebnic zeměpisu a dějepisu. Hodnocení těchto učebních textů je zaměřené na využitelnost při distanční výuce. Shrnutí kladů a záporů je znázorněno pomocí SWOT analýzy. V teoretické části se nachází rozbor aktivizačních výukových metod a zaměření se na vliv online vzdělávání v průběhu pandemie COVID-19. Samotné vyučovací materiály jsou zasazeny v kurikulárních dokumentech, tedy v RVP a ŠVP. | cze |
dc.format | 82 s. + 16 s. příloh | |
dc.format | 82 s. + 16 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zeměpis | cze |
dc.subject | dějepis | cze |
dc.subject | místní region | cze |
dc.subject | mezipředmětové vazby | cze |
dc.subject | aktivizační výuka | cze |
dc.subject | distanční výuka | cze |
dc.subject | hodnocení učebnic | cze |
dc.subject | geography | eng |
dc.subject | history | eng |
dc.subject | local region | eng |
dc.subject | interdisciplinary links | eng |
dc.subject | activation teaching | eng |
dc.subject | distance teaching | eng |
dc.subject | evaluation of textbooks | eng |
dc.title | Aktivizační výuka zeměpisu zaměřená na mezipředmětové vztahy dějepisu a zeměpisu | cze |
dc.title.alternative | Activation teaching of geography focused on interdisciplinary relationships between history and geography | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 66914 | |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis deals with activating teaching at lower secondary schools. The main goal is creation of teaching materials which are possible to use in distance teaching and include interdisciplinary relations between history and geography. They should also contain the regional topics. All lessons are applied at primary school in Stachy as part of a continuous internship. The work also contains an analysis of geography and history textbooks.
Evaluation of these learning texts is focused on their use in distance learning. Summary of pros and cons is shown by SWOT analysis. In theoretical part there is analysis of activation teaching methods. There is analysed also the impact of online education during the Covid-19 pandemic. The teaching materials themselves are embedded in curricular documents, i.e. in the FEP and SEP. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Dn-Zn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Karvánková, Petra | |