Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRypl, Jiří
dc.contributor.authorOrság, Martin
dc.date.accessioned2025-03-06T07:59:33Z
dc.date.available2025-03-06T07:59:33Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46121
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá aktivizační výukou na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem práce je vytvoření výukových materiálů, jež jsou využitelné při distančním vzdělávání a zahrnují mezipředmětové vazby mezi dějepisem a zeměpisem. Taktéž by měly obsahovat téma místního regionu. Všechny výukové hodiny jsou aplikovány na ZŠ Stachy v rámci souvislé praxe. Práce dále obsahuje analýzu učebnic zeměpisu a dějepisu. Hodnocení těchto učebních textů je zaměřené na využitelnost při distanční výuce. Shrnutí kladů a záporů je znázorněno pomocí SWOT analýzy. V teoretické části se nachází rozbor aktivizačních výukových metod a zaměření se na vliv online vzdělávání v průběhu pandemie COVID-19. Samotné vyučovací materiály jsou zasazeny v kurikulárních dokumentech, tedy v RVP a ŠVP.cze
dc.format82 s. + 16 s. příloh
dc.format82 s. + 16 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzeměpiscze
dc.subjectdějepiscze
dc.subjectmístní regioncze
dc.subjectmezipředmětové vazbycze
dc.subjectaktivizační výukacze
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjecthodnocení učebniccze
dc.subjectgeographyeng
dc.subjecthistoryeng
dc.subjectlocal regioneng
dc.subjectinterdisciplinary linkseng
dc.subjectactivation teachingeng
dc.subjectdistance teachingeng
dc.subjectevaluation of textbookseng
dc.titleAktivizační výuka zeměpisu zaměřená na mezipředmětové vztahy dějepisu a zeměpisucze
dc.title.alternativeActivation teaching of geography focused on interdisciplinary relationships between history and geographyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag66914
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis deals with activating teaching at lower secondary schools. The main goal is creation of teaching materials which are possible to use in distance teaching and include interdisciplinary relations between history and geography. They should also contain the regional topics. All lessons are applied at primary school in Stachy as part of a continuous internship. The work also contains an analysis of geography and history textbooks. Evaluation of these learning texts is focused on their use in distance learning. Summary of pros and cons is shown by SWOT analysis. In theoretical part there is analysis of activation teaching methods. There is analysed also the impact of online education during the Covid-19 pandemic. The teaching materials themselves are embedded in curricular documents, i.e. in the FEP and SEP.eng
dc.date.accepted2022-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineDn-Zncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKarvánková, Petra


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam