Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLanghansová, Helena
dc.contributor.authorPalounková, Anna
dc.date.accessioned2025-03-06T08:05:39Z
dc.date.available2025-03-06T08:05:39Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46157
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBoreliecze
dc.subjectlymeská boreliózacze
dc.subjectimunitní kontrolní bodycze
dc.subjectmyšicze
dc.subjectprotilátkacze
dc.subjectproliferacecze
dc.subjectT lymfocytycze
dc.subjectdendritická buňkacze
dc.subjectinfekcecze
dc.subjectBorreliaeng
dc.subjectlyme diseaseeng
dc.subjectPD-1eng
dc.subjectPD-L1eng
dc.subjectmiceeng
dc.subjectantibodyeng
dc.subjectproliferationeng
dc.subjectT lymfocyteseng
dc.subjectimmune checkpointeng
dc.subjectdendritic celleng
dc.subjectpDCeng
dc.subjectBorrelia burgdorferieng
dc.subjectinfectioneng
dc.subjectanti-PD-L1eng
dc.titleÚloha osy PD-1/PD-L1 při infekci <i>Borrelia burgdorferi</i> u myšícze
dc.title.alternativeThe role of PD-1/PD-L1 axis during <i>Borrelia burgdorferi</i> infection in miceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag62657
dc.description.abstract-translatedBorrelia burgdorferi, the causative agent of Lyme disease, induces upregulation of inhibitory immune checkpoint PD-L1 in mice. We studied if the blockade of PD-1/PD-L1 axis by neutralizing antibodies influences the proliferation of T lymphocytes and cytokine milieu in imunological synapsis between murine dendritic cells and T cells in vitro.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBiomedicínská laboratorní technikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programBiologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHradiská, Jana
dc.description.defence<p>Obhajoba probíhala prezenčně. Komise se sešla ve stejném složení jako ve schváleném návrhu.<o:p></o:p></p> <p>1. Studentka představila výsledky své práce během 15ti minut.<o:p></o:p></p> <p>2. Školitelka přečetla svůj posudek a se studentkou byla spokojena.<o:p></o:p></p> <p>3. Předseda komise vyzval oponentku k přečtení posudku.<o:p></o:p></p> <p>4. Oponentka přečetla posudek, své komentáře, připomínky a vznesla dotazy: jaké další imunitní buňky jsou ve slezině, jaký byl výtěžek pDC při izolaci, kolik procent byly CD3, čím si vysvětluje zvýšení exprese PD1 u CD4+ a CD8+, byla měřena exprese PD1-PD-L1 u pDC, interagují pDC spolu pomocí PD-1/PD-L1?<o:p></o:p></p> <p>5. Studentka zodpověděla dotazy ke spokojenosti oponentky.<o:p></o:p></p> <p>6. Proběhla diskuze<o:p></o:p></p> <p>7. Komise hlasovala 4x velmi dobře, průměr 2, čili konečné hodnocení velmi dobře.<o:p></o:p></p> <p>8. Uděleno 100 bodů.<o:p></o:p></p>cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam