dc.contributor.advisor | Koutecký, Petr | |
dc.contributor.author | Kořenář, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:05:43Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:05:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46171 | |
dc.format | 33 s. | |
dc.format | 33 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Testování mikrosatelitních markerů pro
lakušník niťolistý (<i>Ranunculus trichophyllus</i>) | cze |
dc.title.alternative | Testing of microsatellite markers for (<i>Ranunculus trichophyllus</i>) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 63299 | |
dc.description.abstract-translated | Clonality is a very common type of reproduction in aquatic plants. Microsatellite markers are suitable for the identification of individuals, and also for population genetics. Since microsatellite loci for European Ranunculus sect. Batrachium are not known, this work has focused on identifying and optimizing ones. PCR and fragment analysis were performed on different Ranunculus species and putative microsatellite loci to test their amplification and variability. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-23 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Biologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Biologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kúr, Pavel | |
dc.description.defence | <ol>
<li>Obhajoba proběhla prezenčně, Obhajoba proběhla prezenčně; komise zasedla ve jmenovaném složení; bylo přítomno devět hostů.</li>
<li>Student představil svou práci.</li>
<li>Školitel a oponent přečetli své posudky práce, student dobře reagoval na položené otázky.</li>
<li>Další otázky z komise a z od přítomných hostů:
<ol style="list-style-type:lower-alpha;">
<li>Jaké by byly možnosti rozšíření počtu použitelných lokusů? Student zodpověděl.</li>
</ol>
</li>
</ol>
<p> </p>
<p>Výsledek + body: 9x2, 1x1, 1x 3, 100 bodů</p> | cze |