dc.contributor.advisor | Juráň, Josef | |
dc.contributor.author | Lejsková, Denisa | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:05:43Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:05:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46172 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tématem výuky sinic a řas na středních školách v České republice. Teoretická část práce se věnuje porovnání dostupných informací v kurikulárních dokumentech a rozsahu výuky daného tématu na SŠ. Praktická část obsahuje návrhy didaktických materiálů. Byl vytvořen studijní text, prezentace pro vyučující a pracovní listy pro praktickou výuku s prvky badatelsky orientované výuky (BOV) s metodickými listy. | cze |
dc.format | 155 s. | |
dc.format | 155 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sinice | cze |
dc.subject | řasy | cze |
dc.subject | úlohy | cze |
dc.subject | studijní materiály | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | Cyanobacteria | eng |
dc.subject | Algae | eng |
dc.subject | exercises | eng |
dc.subject | study materials | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | inquiry-based learning | eng |
dc.title | Všechno, co jste kdy chtěli vědět o řasách (ale báli jste se zeptat) | cze |
dc.title.alternative | Everything you ever wanted to know about algae (but you were afraid to ask) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 63468 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the topics of teaching cyanobacteria and algae at secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis deals with the comparison of available information in curricular documents and the coverage of teaching the topic at high school. The practical part contains proposals for didactic materials. A study text, presentations for teachers and worksheets for practical teaching with elements of Inquiry-based learning (IBL) with methodical sheets were created. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-23 | |
dc.description.department | Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Biologie-Chemie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Přírodovědecká fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Biologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kaštovský, Jan | |
dc.description.defence | <ol>
<li>Obhajoba proběhla prezenčně; komise zasedla ve jmenovaném složení; bylo přítomno devět hostů.</li>
<li>Studentka představila svou práci.</li>
<li>Školitel a oponenti přečetli své posudky práce. Studentka se vyjádřila k otázkám položeným oponentem.</li>
<li>Další otázky z komise a z od přítomných hostů:
<ol style="list-style-type:lower-alpha;">
<li>Proč studentka neanalyzovala více zahraničních učebnic? Studentka okomentovala.</li>
<li>Považuje studentka za důležité znát deset typů stélek? Studentka okomentovala.</li>
<li>Poznámka o odlišnému obsahu kapitoly o přechodu na souš od nadpisu.</li>
</ol>
</li>
</ol>
<p> </p>
<p>Výsledek + body: 8x 3, 2x 2, 45 bodů</p> | cze |