Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLanghansová, Helena
dc.contributor.authorJuranová, Anna
dc.date.accessioned2025-03-06T08:05:46Z
dc.date.available2025-03-06T08:05:46Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46181
dc.description.abstractProkineticiny mají širokou škálu účinků na biologické funkce. Jsou známy především u obratlovců. O homolozích těchto proteinů u klíšťat toho zatím mnoho nevíme. S cílem získat více informací o prokineticinech u Ixodes ricinus jsem se v této práci zabývala stanovením jejich expresních profilů.cze
dc.format34 s.
dc.format34 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIxodes ricinuscze
dc.subjectprokineticincze
dc.subjectexprese proteinucze
dc.subjectklíště obecnécze
dc.subjectIxodes ricinuseng
dc.subjectprokineticineng
dc.subjectprotein expressioneng
dc.subjectcommon tickeng
dc.titleStanovení expresních profilů prokineticinů v různých stádiích klíštěte obecného (<i>Ixodes ricinus</i>)cze
dc.title.alternativeDetermination of prokineticin expression profiles in different stages of the common tick (<i>Ixodes ricinus</i>)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag63805
dc.description.abstract-translatedProkineticins have a wide range of effects on biological functions. These are known mainly in vertebrates. Much remains unknown about the homologs of these proteins in ticks. In order to obtain more information about prokineticins in Ixodes ricinus I have been concerned in this work with the determination of their expression profiles in ticks.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBiologiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programBiologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKotál, Jan
dc.description.defence<p>Obhajoba probíhala hybridně, online byl přítomen oponent. Komise se sešla ve stejném složení jako ve schváleném návrhu.</p> <p>1. Studentka představila výsledky své práce během 15ti minut.</p> <p>2. Školitelka přečetla svůj posudek a se studentkou byla spokojená.</p> <p>3. Předseda komise vyzval oponenta k přečtení posudku</p> <p>4. Oponent přečetl posudek, své komentáře, připomínky a vznesl dotazy:&nbsp;Proč byli přidáni samci během sání, jakou roli hrají ve střevě, byly odchylky v&nbsp;expresi zaznamenány i u referenčních genů, je možné že kontaminace byly primer dimery?</p> <p>5. Studentka zodpověděla dotazy ke spokojenosti oponenta</p> <p>6. Komise hlasovala 2x velmi dobře, 2x výborně, průměr 1,5, čili konečné hodnocení <strong>velmi dobře</strong></p> <p>7.<strong> Uděleno 100 bodů</strong></p>cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam