Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPtáček, Ladislav
dc.contributor.authorSlipka, Václav
dc.date.accessioned2025-03-06T08:05:54Z
dc.date.available2025-03-06T08:05:54Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46207
dc.description.abstractTato bakalářská práce v teoretické části popisuje chování a principy jednotlivých základních komponentů a součástek možných k použití při návrhu a konstrukci panelů pro výuku elektrotechniky. V praktické části je popsán postup vytváření schémat, postup práce při konstrukci panelů a popis funkčnosti panelů.cze
dc.format5 s., 77 s.
dc.format5 s., 77 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectElektrotechnikacze
dc.subjectochranacze
dc.subjectpanely pro výukucze
dc.subjectsilnoproudcze
dc.subjectElectrotechnicseng
dc.subjectprotectioneng
dc.subjectteaching panelseng
dc.subjectheavy currenteng
dc.titleNávrh a vytvoření výukových panelů pro elektrotechnikucze
dc.title.alternativeDesign and creation of teaching panels for electrotechnicseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag66506
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this bachelor's thesis is to describe process of making training panels for course elektrotechnology. The thesis is divided into two parts. Theoretical part describes the function and principl of electrical components used for the panels construction. The second part describes procedure of creating schemas, construction and its functionality and controls.eng
dc.date.accepted2022-05-23
dc.description.departmentPřírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMěřicí a výpočetní technikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Přírodovědecká fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defence<p>Obhajoba proběhla prezenční formou a všichni členové komise byli přítomni.</p> <p>Studen ve své prezentaci seznámil členy komise se svou bakalářskou prací. Vrámci obhajoby práce demonstroval výukové panely, které sám zhotovil. Poté byly přečteny posudky vedoucího práce a oponenta. Jak vedoucí, tak oponent vznesli ve svých posudcích dotazy, které student zodpovědel ke spokojenosti komise. Následovala obecná rozprava a diskuze, ve které studentka prokázala velmi dobrou orientaci v problému, který řešil. Komise byla s obhajobou spokojena.</p> <p>Počet bodů: 100</p>cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam