Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaneček, Petr
dc.contributor.authorVošahlíková, Helena
dc.date.accessioned2025-03-06T08:43:45Z
dc.date.available2025-03-06T08:43:45Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46364
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je na základě analýzy současného stavu cestovního ruchu v regionu navrhnout nejvhodnější řešení pro zvýšení návštěvnosti a oblíbenosti vybrané lokality pomocí gamifikace. S ohledem na současnou oblibu moderních technologií se autorka rozhodla využít stále oblíbenější mobilní technologie v propojení s GPS. Základem pro praktickou část byla literární rešerše, která se zabývá vysvětlením marketingových termínů, které byly následně použity v práci a jejich využití ve vybraném projektu. Součástí teoretické části práce je také vysvětlení pojmu gamifikace, její druhy a její další využití jako možnost rozvoje cestovního ruchu v méně oblíbených lokalitách.cze
dc.format60
dc.format60
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGamifikacecze
dc.subjectdestinacecze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectrozvojcze
dc.subjectGPScze
dc.subjectGamificationeng
dc.subjectdestinationeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectGPSeng
dc.titleGeolokační hry jako možnost rozvoje cestovního ruchu ve vybrané lokalitěcze
dc.title.alternativeGeolocation games as an opportunity for tourism development in selected localityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60764
dc.description.abstract-translatedThe main goal of this dissertation is to propose the best solution for the increase of visitors and for bigger likeability of given location through gamification based on an analysis of the current situation of tourism in the region. The basis for the practical part was a literal research that deals with the explanation of marketing terms which were used in the dissertation and their utilization in chosen project afterwards. Part of the theoretical section is also the explanation of the term gamification, its types and their other use as a possibility of tourism development in less visited locations.eng
dc.date.accepted2022-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam