Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorHonyszová, Pavla
dc.date.accessioned2025-03-06T08:43:50Z
dc.date.available2025-03-06T08:43:50Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46383
dc.description.abstractCílem diplomové práce "Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji" bylo zhodnotit vnímání a postoje tuzemských zákazníků k inovacím v maloobchodě a navrhnout určitá zlepšení pro prodejce. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretický základ tématu. Informace pro tuto literární rešerši jsou získány z odborné literatury, webových stránek a odborných článků. Druhá část práce se zabývá analýzou informací získaných z dotazníkového šetření. Tato data jsou také využita pro vyhodnocení hypotéz. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření a z prostudované literatury byla navržena doporučení pro maloobchodníky.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmaloobchodcze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectvývojové trendy v maloobchoděcze
dc.subjectsamoobslužné pokladnycze
dc.subjectelektronické cenovkycze
dc.subjectbezkontaktní placenícze
dc.subjectsamoobslužné skenování zbožícze
dc.subjectretaileng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectdevelopment trends in retaileng
dc.subjectself-service checkouteng
dc.subjectelectronic shelf price tageng
dc.subjectcontactless paymenteng
dc.subjectself-scanningeng
dc.titlePostoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodejicze
dc.title.alternativeConsumers' attitudes to the Innovation in Retail Saleeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63943
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis "Consumers' attitudes to the Innovation in Retail Sale" was to assess the perceptions and the attitudes of domestic customers to the innovation in retail and suggest some improvement for a retailer. The thesis is divided into the two parts - theoretical and practical. The first part is a theoretical base of the topic. Information for this literature research were acquired from literature, web resources, and professional articles. The second part of the thesis deals with the analysis of information gained from the questionnaire survey. These data helped in the evaluation of the hypothesis too. Based on the information obtained, suggestions for improvement were written for retailers.eng
dc.date.accepted2022-10-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam