Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPícha, Kamil
dc.contributor.authorGrenarová, Kamila
dc.date.accessioned2025-03-06T08:43:50Z
dc.date.available2025-03-06T08:43:50Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-09-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46384
dc.description.abstractCílem této práce je identifikovat postoje spotřebitelů ke komunikaci environmentálních aspektů výrobků a podnikatelských aktivit a zhodnotit dopad na nákupní rozhodování spotřebitelů. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se věnuje zkoumání dané problematiky pomocí tuzemských i zahraničních literárních zdrojů. Praktická část diplomové práce je založena na dotazníkovém šetření a analýze získaných dat, na základě kterých jsou posléze vyhodnoceny zadané hypotézy. V závěru práce jsou popsány návrhy, výsledné zhodnocení a závěry diplomové práce.cze
dc.format67 s.
dc.format67 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectenvironmentální aspektycze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectspotřebitelcze
dc.subjectpostoj spotřebitelecze
dc.subjectenvironmental aspectseng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectconsumereng
dc.subjectconsumer attitudeeng
dc.titleVnímání environmentálních aspektů sdělení v marketingové komunikacicze
dc.title.alternativePerception of Environmental Aspects of Messages in Marketing Communicationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag63946
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma theses is to identify consumer attitudes towards the communication of environmental aspects of products and business activities and to evaluate the impact on consumer purchasing decisions. The diploma thesis is divided into two main parts. The first part is devoted to the investigation of the given issue using domestic and foreign literary sources.The practical part of the thesis is based on a questionnaire survey and analysis of the obtained data, on the basis of which the specified hypotheses are subsequently evaluated. At the end of the work, proposals, the resulting evaluation and conclusions of the thesis are described.eng
dc.date.accepted2022-10-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam