Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorKalášková, Markéta
dc.date.accessioned2025-03-06T08:43:56Z
dc.date.available2025-03-06T08:43:56Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46401
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá autentickým leadershipem ve vybrané společnosti Ferospoj s.r.o. Tato práce navazuje na výsledky získané prostřednictvím autorky bakalářské práce. Cílem je provést podrobnější analýzu leadershipu ve vybrané společnosti a navrhnout vhodná opatření ke zlepšení autentického leadershipu. V pozici leadera je důležité zabývat se svým přístupem k následovníkům a pracovat na jeho rozvoji. Právě leadership je jedním z klíčových faktorů, který může zajišťovat požadovaný výkon, a tím i dosažení cílů podniku. Pro analýzu autentického vedení ve vybrané organizaci byla použita dotazníková metoda. Byly aplikovány dva typy dotazníků. Jedním z nich byl "Authentic Leadership Questionnaire", který byl vyplněn jak leaderem, tak jeho následovníky. Druhým byl dotazník "NEO pětifaktorový osobnostní inventář", který vyplnil pouze leader. Na základě výsledků obou dotazníků byla navržena opatření, která by mohla vést k rozvoji autentické stránky leadera a také jeho vedení.cze
dc.format79
dc.format79
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectleadershipcze
dc.subjectautentický leadershipcze
dc.subjectautentický leadercze
dc.subjectsebeuvědomovánícze
dc.subjecttransparentnostcze
dc.subjectetické/morální jednánícze
dc.subjectvyvážené zpracovánícze
dc.subjectleadershipeng
dc.subjectauthentic leadershipeng
dc.subjectauthentic leadereng
dc.subjectself-awarenesseng
dc.subjecttransparencyeng
dc.subjectethical/moraleng
dc.subjectbalanced processingeng
dc.titleLeadership ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeLeadership in selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag64139
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with authentic leadership in selected company Ferospoj s.r.o. This work follows up on the results obtained through my bachelor thesis. The aim is to do more detailed analysis of leadership in selected company and to propose appropriate measures to improve authentic leadership. As a leader, it is important to deal with your approach to the followers and to work on its development. Leadership is one of the key factors that can ensure required performance and thus achieve the goals of the company. A questionnaire method is used for analysis of the authentic leadership in a selected organization. Two types of questionnaires are used. One of them is the "Authentic Leadership Questionnaire" which is completed by both, the leader and his followers. The second one is the "NEO five factor personality inventory" questionnaire which is fill in only by the leader. Based on the results of both questionnaires, the measures, that could lead to the development of the authentic side of the leader and his leadership as well, are suggested.eng
dc.date.accepted2022-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a managementcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam