Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMartíšková, Petra
dc.contributor.authorMitášová, Hana
dc.date.accessioned2025-03-06T08:44:10Z
dc.date.available2025-03-06T08:44:10Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-09-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46437
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké formy marketingové komunikace používá čerpací stanice Benzina Orlen při komunikaci se současnými nebo budoucími zákazníky a spotřebiteli a proč. Na základě získaných informací bylo Benzině Orlen navrženo využití dalších možných forem, včetně moderních systémů vhodných pro marketingovou komunikaci.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectčerpací stanice Benzina Orlencze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectrespondenticze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectBenzina Orlen gas stationeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectrespondentseng
dc.titleMarketingová komunikace jako základní prvek marketingucze
dc.title.alternativeMarketing communication as a basic element of marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag65235
dc.description.abstract-translatedThe main goal of the diploma thesis was to find out what forms of marketing communication Benzina Orlen gas stations use when communicating with current or future customers and consumers and why. Based on the information obtained, Benzina Orlen was proposed to use other possible forms, including modern systems suitable for marketing communication.eng
dc.date.accepted2022-10-12
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam