Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorProkeš, Štěpán
dc.date.accessioned2025-03-06T08:44:11Z
dc.date.available2025-03-06T08:44:11Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46439
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje problematice online marketingu v době pandemie, kdy jedním z nejsilnějších prodejních kanálů byl online prostor a v něm působící internetové obchody. Cílem práce je zavedení a nastavení online marketingu v již fungujícím e-shopu Obuvdirrovi.cz s následným ověřením účinnosti nastaveného online marketingu. Pozornost je soustředěna na nastavení online marketingové strategie, její implementaci a následné vyhodnocení efektivity při stanovených klíčových ukazatelích výkonnosti. Práce pojednává o aktuální situaci českého e-commerce, principech online marketingu a zákonnitostech mezi uživatelem a inzerentem. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky během kampaně aktivní v roce 2021 včetně návrhů doporučení ke zlepšení.cze
dc.format89 s. (149 759 znaků)
dc.format89 s. (149 759 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjecte-shopcze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectkonverzecze
dc.subjectkampaněcze
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjecte-shopeng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectconversioneng
dc.subjectcampaignseng
dc.titleOnline marketing ve vybraném e-shopu v době pandemiecze
dc.title.alternativeOnline marketing in a selected e-shop during a pandemiceng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag66458
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the issue of online marketing during the pandemic when one of the strongest sales channels was the internet and e-shops operating in it. The aim of the work is to introduce and set up online marketing in the already functioning e-shop Obuvdirrovi.cz with subsequent verification of the effectiveness of the set online marketing. Attention is focused on setting up an online marketing strategy its implementation and subsequent evaluation of effectiveness with key performance indicators. The thesis deals with the current situation of Czech e-commerce, the principles of online marketing and the laws between the user and the advertiser. At the end of the work are summarized the results achieved during the campaign active in 2021 including proposals for recommendations for improvement.eng
dc.date.accepted2022-05-31
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam