Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorKabóková, Brigita
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:03Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:03Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46636
dc.description.abstractPráce se zabývá aspekty komunikace v obecné rovině i v profesní rovině povolání učitele. Zohledňuje způsoby a formy komunikace mezi rodinou a školou, míru spolupráce a udržování vztahů těchto dvou institucí v zájmu dítěte. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit: preference komunikačních forem a hodnocení jednotlivých oblastí a způsobů komunikace, míru participace rodičů na společných aktivitách mateřské školy a hodnocení komunikačních dovedností učitelů. Z výzkumných metod byla použita kvantitativní metoda ve formě dotazníkového šetření. Vytvořeny byly celkem dva výzkumné soubory otázek. Jeden pro rodiče a druhý pro učitele mateřských škol. Dotazník byl rozeslán elektronickou cestou do mateřských škol současně s žádostí o rozeslání rodičům na emailové adresy. Výsledky šetření jsou uvedeny v praktické části ve formě tabulek společně s analýzou dat.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectvztahy mezi mateřskou školou a rodinoucze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectcooperationeng
dc.subjectrelations between kindergarden and familyeng
dc.titleKomunikace mezi rodinou a mateřskou školou v zájmu dítětecze
dc.title.alternativeThe communication between family and Kindergarten with a child in the focuseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag61824
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with aspects of communication both in general and in the professional level of teaching profession. It takes into account the way sand forms of communication between family and school, the degree of cooperation between the mand of maintenance of relations between the two institutions in the best interests of the child. The aim of the research was to find out: preference of the communication methods, the parents´ evaluation of the individual areas and methods of communication, willingness of parents to participate in collective activities of the kindergarden and the teachers´evaluation of their communication skills. As for the research methods, a quantitative method was used in the form of a questionnaire survey. A total of two research sets of questions were created. One was made for the parents and the other one for the kindergarden teachers. The questionnaire was sent electronically to kindergardens with a request to send them to the parents´email addresses at the same time. The results of the survey are presented in the practical part as tables together with data analysis.eng
dc.date.accepted2022-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam