Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorKopecká, Blanka
dc.date.accessioned2025-03-06T08:55:14Z
dc.date.available2025-03-06T08:55:14Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46669
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Cílem práce je zjistit, jak jsou tito žáci připraveni na budoucí povolání, jaké výhody jim přinese, pokud budou mít více výučních listů a proč je další vzdělávání těmto žákům doporučováno. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, možnosti vzdělávání těchto žáků, podpůrná opatření a stručnou charakteristiku mentální retardace, specifických poruch učení a ADHD. V praktické části je kvalitativním výzkumným šetřením vytvořeno několik případových studií. Ty vznikly na základě dlouhodobého pozorování a rozhovorů se žáky, učiteli a speciálním pedagogem. V závěru jsou případové studie analyzovány a zodpovězeny výzkumné otázky.cze
dc.format56
dc.format56
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectžácicze
dc.subjectSVPcze
dc.subjectprofesní přípravacze
dc.subjectvýuční listcze
dc.subjectkazuistikacze
dc.subjectstudentseng
dc.subjectspecial education needs (SEN)eng
dc.subjectvocational trainingeng
dc.subjectvocational certificateeng
dc.subjectcase studyeng
dc.titlePřínos dalšího vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.title.alternativeBenefit of additional education of SEN pupilseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag64505
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor Work engages in students with special education needs (SEN). The aim of this work is to find out how these students are got ready for their future job, what advantages can be brought by having more vocational certificates and why the future education is required to students with SEN. This work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on students with SEN, possibilities of their education and a system of support. It also includes a brief profile of mental retardation, special education needs and ADHD. In the practical part there are several case studies made by quality research investigation. The case studies were based on a long-time observation and interviews with students, teachers and a special-education teacher. Analyses of the case studies and answers for research questions are placed in the conclusion of this work.eng
dc.date.accepted2022-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBlažková, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam