dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Kopecká, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:55:14Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:55:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-04-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46669 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP). Cílem práce je zjistit, jak jsou tito žáci připraveni na budoucí povolání, jaké výhody jim přinese, pokud budou mít více výučních listů a proč je další vzdělávání těmto žákům doporučováno. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, možnosti vzdělávání těchto žáků, podpůrná opatření a stručnou charakteristiku mentální retardace, specifických poruch učení a ADHD. V praktické části je kvalitativním výzkumným šetřením vytvořeno několik případových studií. Ty vznikly na základě dlouhodobého pozorování a rozhovorů se žáky, učiteli a speciálním pedagogem. V závěru jsou případové studie analyzovány a zodpovězeny výzkumné otázky. | cze |
dc.format | 56 | |
dc.format | 56 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | SVP | cze |
dc.subject | profesní příprava | cze |
dc.subject | výuční list | cze |
dc.subject | kazuistika | cze |
dc.subject | students | eng |
dc.subject | special education needs (SEN) | eng |
dc.subject | vocational training | eng |
dc.subject | vocational certificate | eng |
dc.subject | case study | eng |
dc.title | Přínos dalšího vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami | cze |
dc.title.alternative | Benefit of additional education of SEN pupils | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 64505 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor Work engages in students with special education needs (SEN). The aim of this work is to find out how these students are got ready for their future job, what advantages can be brought by having more vocational certificates and why the future education is required to students with SEN. This work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on students with SEN, possibilities of their education and a system of support. It also includes a brief profile of mental retardation, special education needs and ADHD. In the practical part there are several case studies made by quality research investigation. The case studies were based on a long-time observation and interviews with students, teachers and a special-education teacher. Analyses of the case studies and answers for research questions are placed in the conclusion of this work. | eng |
dc.date.accepted | 2022-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Blažková, Martina | |