Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacků, Richard
dc.contributor.authorŘíhová, Kateřina
dc.date.accessioned2025-03-06T08:56:33Z
dc.date.available2025-03-06T08:56:33Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46801
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na využití reflexe v rámci zážitkové pedagogiky při stmelovaní třídního kolektivu, nebo jako řešení konfliktů mezi studenty. V práci je obecně popsaná zážitková pedagogika a její metodika, zvlášť se pak zaměřuje na reflexi, její cíle, druhy a postupy. Neopomíjí také hru a její výchovný přínos. Cílem této práce je navrhnout, vytvořit a ověřit zážitkový program zaměřený na řešení konfliktů, který by se v praxi dal použít a pomáhal by učitelům v uvedených situacích správně využívat reflexe jak po jednotlivých aktivitách, tak i v závěru programu.cze
dc.format98 s. (149 936 zn. vč. mezer)
dc.format98 s. (149 936 zn. vč. mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzkušenostně reflektivní učenícze
dc.subjectreflexecze
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectkomfortní zónacze
dc.subjectpředsudekcze
dc.subjectexperiential reflective learningeng
dc.subjectreflectioneng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectcomfort zoneeng
dc.subjectprejudiceeng
dc.titleHra a prožitek - využití reflexe při stmelování třídního kolektivucze
dc.title.alternativePlay and experience - the use of reflection in the class teambuildingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag65922
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the use of reflection in experiential pedagogy in the context of classroom collective bonding or as a solution to conflicts between students. The thesis describes experiential pedagogy and its methodology in general, and focuses on reflection, its goals, types and procedures in particular. It also does not neglect play and its educational benefits. The aim of this thesis is to design, develop and validate an experiential conflict resolution programme that could be used in practice and would help teachers in the situations mentioned to use reflection correctly both after the activities and at the end of the programme.eng
dc.date.accepted2022-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-AJncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBlažková, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam