dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Říhová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2025-03-06T08:56:33Z | |
dc.date.available | 2025-03-06T08:56:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/46801 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na využití reflexe v rámci zážitkové pedagogiky při stmelovaní třídního kolektivu, nebo jako řešení konfliktů mezi studenty. V práci je obecně popsaná zážitková pedagogika a její metodika, zvlášť se pak zaměřuje na reflexi, její cíle, druhy a postupy. Neopomíjí také hru a její výchovný přínos. Cílem této práce je navrhnout, vytvořit a ověřit zážitkový program zaměřený na řešení konfliktů, který by se v praxi dal použít a pomáhal by učitelům v uvedených situacích správně využívat reflexe jak po jednotlivých aktivitách, tak i v závěru programu. | cze |
dc.format | 98 s. (149 936 zn. vč. mezer) | |
dc.format | 98 s. (149 936 zn. vč. mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zkušenostně reflektivní učení | cze |
dc.subject | reflexe | cze |
dc.subject | prožitek | cze |
dc.subject | komfortní zóna | cze |
dc.subject | předsudek | cze |
dc.subject | experiential reflective learning | eng |
dc.subject | reflection | eng |
dc.subject | experience | eng |
dc.subject | comfort zone | eng |
dc.subject | prejudice | eng |
dc.title | Hra a prožitek - využití reflexe při stmelování třídního kolektivu | cze |
dc.title.alternative | Play and experience - the use of reflection in the class teambuilding | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 65922 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on the use of reflection in experiential pedagogy in the context of classroom collective bonding or as a solution to conflicts between students. The thesis describes experiential pedagogy and its methodology in general, and focuses on reflection, its goals, types and procedures in particular. It also does not neglect play and its educational benefits. The aim of this thesis is to design, develop and validate an experiential conflict resolution programme that could be used in practice and would help teachers in the situations mentioned to use reflection correctly both after the activities and at the end of the programme. | eng |
dc.date.accepted | 2022-09-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Blažková, Martina | |